Wp Header Logo 341.png

به گزارش پرشین خودرو، آیا شما از برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خدمات تقویت، تزئین خودرو و تجهیزات وابسته تهران ۱۴۰۳ مطلع هستید؟ آیا برای شرکت در این نمایشگاه اقدام کرده‌اید؟ غرفه شما دارای چه نوع سازه‌های تبلیغاتی است؟ شما چقدر روی تبلیغات چشم‌گیر و جذاب خود کار کرده‌اید؟

نمایشگاه بین‌المللی تقویت و تزئین خودرو، رویدادی تجاری است که امسال در تاریخ ۲۹ خرداد تا ۱ تیر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این رویداد تجاری، جذب سرمایه و سرمایه‌گذار در زمینه تقویت و تزئین خودرو است. علاقمندان صنعت خودرو که منتظر مشاهده دستاوردهای جدیدی در این صنعت مهم هستند، در این نمایشگاه شرکت می‌کنند. اگر شما نیز از فعالان حوزه خدمات تقویت خودرو و قطعات تزئینی آن هستید، می‌توانید در این نمایشگاه شرکت کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایید.

محصولات نمایشگاه بین‌المللی خدمات تقویت و تزئین خودرو

شما دوستان گرامی باید پیش از هر چیز بدانید که در این رویداد چه محصولاتی به نمایش گذاشته می‌شوند. از گروه محصولاتی که در این نمایشگاه به نمایش در می‌آیند، می‌توان به خودروهای سافاری، تجهیزات سافاری، خودروهای کمپر و کاروانینگ، خودروهای کلاسیک، قطعات تزئینی و قطعات کوچک خودرو، تجهیزات و لوازم جانبی خودرو، خدمات پس از فروش، تجهیزات و تکنولوژی‌های جدید و نوین، تجهیزات ایمنی و تجهیزات نجات، تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی و… اشاره کرد.

هدف از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی خدمات تقویت و تزئین خودرو

در این نمایشگاه تولیدکنندگان بزرگ خودروهای داخلی گرد هم می‌آیند و جدیدترین دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند. برگزاری این رویداد تجاری مهم فرصت‌های همکاری را ایجاد می‌کند و باعث افزایش شناخت و ارتقای سطح تجارت می‌شود. این نمایشگاه فرصت مناسبی برای جذب سرمایه و سرمایه‌گذار، توسعه اتومبیل‌رانی و گردشگری است. البته امکان صادرات و تعامل فعالان این حوزه نیز در این نمایشگاه افزایش پیدا می‌کند. بنابراین می‌توان اهداف برگزاری این نمایشگاه را به صورت زیر خلاصه کرد:

  • رونمایی از دستاوردهای جدید
  • برگزاری نشست‌ها و کنفرانس‌هایی برای ایجاد فرصت‌های همکاری بین فعالان این حوزه
  • آشنایی با جدیدترین و نوین‌ترین خدمات تقویت و تزئین خودرو
  • جذب سرمایه در صنعت خودروهای تزئین شده
  • معرفی و ارائه محصولات تزئین خودرو

نمایشگاه بین‌المللی تقویت و تزئین خودرو

مزایای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی تقویت و تزئین خودرو

اکنون ممکن است برای شما سوال پیش آمده باشد که چرا باید در این نمایشگاه شرکت کرد و شرکت در این نمایشگاه چه مزایایی برای شما و کسب و کار شما دارد؟ از مزایای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی تقویت و تزئین خودرو ۱۴۰۳ می‌توان به معرفی کسب و کار شما و خدماتی که ارائه می‌دهید اشاره کردو علاوه بر آن شما در این رویداد فرصتی فوق‌العاده خوب برای بازاریابی خواهید داشت. از دیگر مزایای شرکت در این نمایشگاه می‌توان به آشنایی با جدیدترین و بروزترین خدمات در حوزه تقویت و تزئین خودرو در سطح جهانی اشاره کرد.

شما که صاحب کسب و کاری در این زمینه هستید، با شرکت در این نمایشگاه امکان شرکت در کنفرانس‌های مهم، کارگاه‌های آموزشی و تخصصی و… در زمینه شغلی خود را خواهید داشت. ممکن است در این نمایشگاه فرصت همکاری بسیار مناسبی نیز برای شما پیش بیاید که باعث ارتقای سطح کسب و کار شما شود. امکان برقراری ارتباط با شرکت‌کنندگان دیگر نیز می‌تواند امکان صادرات محصولات شما را فراهم کند.

بنابراین می‌توان گفت که مزایای شرکت در این نمایشگاه نمایش محصولات، تجهیزات و تکنولوژی‌های جدید مرتبط با کسب و کار، بهبود بخشیدن به ارتباطات تجاری تاجران و تولیدکنندگان با مشتریان و همکاران، شرکت در کنفرانس‌ها و کارگاه‌های آموزشی تخصصی، آشنایی با دستاوردهای نوین و جدید، تبلیغات محصول و خدمات خود و بازاریابی است.

تبلیغات حرفه‌ای در نمایشگاه بین‌المللی

 یکی از بهترین ایده‌های تبلیغاتی کسب و کارهای مختلف مانند صنعت خودرو، شرکت در نمایشگاه‌های مرتبط است. در نمایشگاه بین‌المللی تقویت و تزئین خودرو، صاحبان کسب و کار می‌توانند به معرفی محصولات و خدمات خود بپردازند. اما آنچه اهمیت دارد این است که تنها شرکت در این نمایشگاه مهم نیست بلکه شما باید به خوبی از پس اجرای تبلیغات محیطی در این نمایشگاه بین‌المللی بر بیایید و برند خود را به افراد مختلف جامعه معرفی کنید. بنابراین یکی از اصول بسیار مهمی که صاحبان کسب و کار باید به آن اهمیت دهند، تبلیغات حرفه‌ای در نمایشگاه بین‌المللی تقویت و تزئین خودرو است.

تبلیغات محیطی در نمایشگاه بین‌المللی به وسیله سازه‌های نمایشگاهی صورت می‌گیرد. این سازه‌ها شامل پاپ آپ استند نمایشگاهی، رول آپ استند نمایشگاهی، میز کانتر نمایشگاهی، کاتالوگ استند نمایشگاهی و… است. هر کدام از این سازه‌ها نقش خاص خود را در غرفه نمایشگاه خواهند داشت و به بازدید بیشتر از غرفه شما کمک خواهند کرد. از مهم‌ترین سازه‌های نمایشگاهی که همواره به وجود آنها در غرفه‌ها تأکید می‌شود، پاپ آپ استند نمایشگاهی و میز کانتر نمایشگاهی است. اما بهتر است که شما پیش از خرید پاپ آپ استند و کانتر با کاربرد آنها آشنا شوید.

کاربرد پاپ آپ استند نمایشگاهی

پاپ آپ، سازه‌ای آلومینیومی است که یکی از ابزارهای بسیار مهم تبلیغاتی در غرفه‌های نمایشگاهی محسوب می‌شود. شما می‌توانید طرح تبلیغی مورد نظرتان برای کسب و کار خود را روی مدیای مخصوص آن چاپ کرده و سپس روی پاپ آپ نصب نمایید. پاپ آپ پس زمینه بسیار زیبایی را در غرفه شما ایجاد می‌کند که هم جنبه تبلیغی دارد و هم می‌تواند با طراحی چشم‌نواز و زیبایی که دارد، افراد را به سمت غرفه شما جذب نماید.

این سازه فضایی مناسب برای عکاسی را نیز در غرفه فراهم کند. لازم به ذکر است که پاپ آپ در سایزهای مختلفی تولید و عرضه می‌شود و می‌تواند در معرفی محصول یا خدمات در نمایشگاه بین‌المللی تقویت و تزیین خودرو بسیار مفید واقع شود زیرا دارای صفحه‌ای گسترده است که دید بسیار خوبی در محیط نمایشگاه دارد. نکته مهم این است که طراحی پاپ آپ استند نمایشگاهی بسیار مهم است و شما می‌توانید با استفاده از تصاویر با کیفیت بالا، لوگو، پیام تبلیغاتی و… محصولات و خدمات خود را در معرض دید افراد قرار دهید.

کاربرد پاپ آپ استند نمایشگاهی

کاربرد میز کانتر نمایشگاهی

یکی از سازه‌های نمایشگاهی که تهیه آن برای تمامی نمایشگاه‌ها از جمله نمایشگاه بین‌المللی تقویت و تزئین خودرو اهمیت دارد، میز کانتر نمایشگاهی است. خرید کانتر نمایشگاهی به شما پیشنهاد می‌شود زیرا دارای مزایای بسیاری است و کاربردی می‌باشد. این محصول در حقیقت میز پیشخوان نمایشگاهی است که در سایزهای یک نفره و دو نفره قابل تهیه است. شما در غرفه نمایشگاهی خود می‌توانید پشت این میز کانتر قرار بگیرید و با استایلی قدرتمند در برابر مخاطبان خود ظاهر شوید. کارشناسان برند شما می‌توانند با تسلط بالا و تمرکز زیادی پاسخ‌گوی افراد مراجعه کننده به غرفه شما باشند. طرح تبلیغاتی مد نظر شما روی این میز قرار می‌گیرد و افراد با مشاهده این طرح تبلیغاتی تشخیص خواهد داد که غرفه شما چه محصول یا خدماتی را ارائه می‌دهد.

کاربرد میز کانتر نمایشگاهی

یکی از مزایای استفاده از میز کانتر تبلیغاتی اشغال کردن فضای بسیار کمی از غرفه است. در حقیقت شما با تهیه میز کانتر هم یک میز جمع و جور خواهید داشت که پشت آن قرار خواهید گرفت و هم بستر زیبایی برای تبلیغات محیطی دارید. میز کانتر می‌تواند محصولی برای پرزنت مخاطب و خیر مقدم گویی به مخاطبان در بین انبوه جمعیت نمایشگاه باشد. با نکات و مزایایی که درباره این سازه‌ها گفته شد، قیمت میز کانتر نمایشگاهی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

شما باید در طراحی و چاپ میز کانتر نمایشگاهی نیز دقت زیادی کنید. طراحی این محصول باید چشم نواز باشد و مخاطب را به سمت غرفه شما بکشاند. در بهترین حالت ممکن تمامی سازه‌های نمایشگاهی شما باید طرحی متناسب با یکدیگر داشته باشند. به عنوان مثال غرفه‌ای که طرح پاپ آپ و میز کانتر و متناسب با یکدیگر یا مشابه یکدیگر باشند، هم زیباتر خواهد بود و هم تأثیر بیشتری در تبلیغات محیطی خواهد داشت و مخاطبان بیشتر را به سمت خود جلب خواهد کرد. لازم به ذکر است که تمامی سازه‌های نمایشگاهی هم در نمایشگاه‌های فضای بسته و هم در نمایشگاه‌هایی با فضای باز، کاربردی خواهند بود.

اگر شما دوستان گرامی قصد شرکت در نمایشگاه بین‌المللی خدمات تقویت، تزئین خودرو و تجهیزات وابسته تهران ۱۴۰۳ را دارید، حتماً به تبلیغات محیطی غرفه خود اهمیت زیادی دهید تا با استقبال گرم و پر شور بازدیدکنندگان زیادی روبه‌رو شوید. استفاده از سازه‌های نمایشگاهی یکی از روش‌های تبلیغاتی برای غرفه شما خواهد بود.

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com