شب‌های دبی برای تفریح کجا بریم؟ فرقی ندارد که شما در چه فصلی از سال به دبی سفر می‌کنید. آشنایی با تفریحات شهر دبی مخصوصا بهترین تفریحات دبی در شب مسئله‌ای است که به شما در یک سفر متفاوت و خاص کمک خواهد کرد. مجموعه مکانهای تفریحی که در شهر دبی وجود دارند بسیار زیاد و متنوع می‌باشند از این رو ما تصمیم گرفته‌ایم تا این تفریحات را دسته بندی کرده و در مقاله امروز بیشتر به تفریحات شبانه این شهر توریستی و زیبا بپردازیم. دبی با وجود بزرگترین مراکز خرید جهان، بلندترین ساختمان‌ها و جاذبه‌های فراوانی که دارد مکانی مناسب برای سفر می‌باشد.

همچنین بخوانید :

شهر دبی که در کشور امارات متحده عربی واقع شده است از جمله شهرهای توریست پذیر و مدرنی است که جاهای دیدنی و تفریحی فراوانی دارد. از این رو گردشگران بسیار زیادی از اقصی نقاط دنیا برای تفریح و خوش گذرانی به دبی سفر می‌کنند. این شهر زیبا که به شب‌نشینی‌های شبانه در بین گردشگران شهرت بسیار زیادی بدست آورده است امکانات تفریحی مهیج و متفاوتی را برای یک شبگردی خاص در اختیار توریست‌ها و مسافرانی که به این شهر سفر می‌کنند قرار داده است. برای تفریح در شهر دبی بهترین زمان شب است زیرا که شب‌ها می‌توانید از گرمای خسته کننده روز در امان بوده و از آب و هوای خنک شهر دبی نیز نهایت استفاده را ببرید. پیشنهاد می‌کنیم در سفر خود به دبی از تفریحات شبانه در این شهر توریستی بزرگ غافل نشوید. همراه ما باشید تا شما را با چندی از بهترین تفریحات دبی در شب بیشتر آشنا کنیم.

فهرست مطالب

لیست بهترین تفریحات دبی در شب

آشنایی با بهترین تفریحات دبی در شب
لیست بهترین تفریحات دبی در شب

1- کشتی تفریحی لوتوس، از تفریحات لاکچری دبی در شب

کشتی تفریحی لوتوس - از بهترین تفریحات دبی در شب
تهیه بلیط کشتی تفریحی لوتوس

یکی از مهیج‌ترین تفریحات شبانه دبی که بدون شک برایتان جذابیت زیادی خواهد داشت کشتی تفریحی لوتوس است. این مجموعه تفریحی که از محبوب‌ترین تفریحات دبی در شب می‌باشد از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۲:۳۰ میزبان توریست‌ها و گردشگران می‌باشد. با سوار شدن به این کشی تفریحی کع مبداء آن دبی مارینا است می‌توانید برای چند ساعت از دغدغه روزمره به دور بوده و از برنامه‌های شاد و مفرحی که در این گشتی برگزار می‌شود نهایت لذت را ببرید.

این کشتی تفریحی که در دو شیفت غروب و شب  ارائه دهنده خدمات به مسافران و گردشگران می‌باشد به مقصد‌های مختلف سفر می کند. آغاز حرکت کشتی تفریحی لوتوس شهر دبی از اسکله 7 منطقه دبی مارینا است و از آنجا به سمت چرخ و فلک چشم دبی جرکت خواهد کرد و از آنجا به سمت جزیره نخل و هتل آتلانتیس می رود و در نهایت به منطقه مارینا باز می گردد.

همچنین بخوانید :

2- سافاری شبانه دبی

سافاری بهترین تفریحات شبانه دبی
تجربه سافاری شبانه در دبی

یکی از بهترین تفریحات شبانه دبی که توصیه می‌کنیم در سفر خود به هیچ وجه آن را از دست ندهید، سافاری شبانه در دبی است. بدون شک تا به حال در هیچ کجای دنیا تجربه سافاری سواری در شب را نداشته‌اید و این تفریح مهیج و هیجان‌انگیز در دبی باید برایتان خلی جذاب باشد. در این تفریح شبانه از ماشین سواری روی تپه‌های شنی گرفته تا بادیه نشینی، همگی هیجان و لذت خاصی دارد که اصلا قابل قیاس با هیچ تفریح دیگری نیست.

حرکت ماشین‌ها در شب بر روی شن‌هایی که برق می‌رنند و سکوت شب حسی است تکرار نشدنی که بدون شک از آن لذت زیادی خواهید برد. در این تفریح شبانه حتی شما این امکان را خواهید داشت که در چادرهای صحرایی مهمان شوید و با آداب و رسوم مردم بومی دبی بخوبی آشنا شوید.

تماشای آسمان کویری شهر دبی از بیرون این چادرها و تماشای ستارگان، شتر سواری کرد در کویر آنهم در غروب لذتی فراتر از آنچه تصورش را بکنید دارد. پیشنهاد می‌کنیم اگر به سفاری شبانه دبی رفتید حتما از غذاهای محلی عربی و چای عربی هم امتحان کنید زیرا طعمی فراموش نشدنی دارند.

3- کلاب های شبانه دبی، از تفریحات در شب مخصوص جوانان

تفریح در کلاب های شبانه دبی
تفریح در کلاب های شبانه دبی

از معروفترین تفریحات شبانه در شهر دبی، کلاب‌های این شهر هستند که اکثریت آنها در هتل‌های شهر دبی قرار دارند. ظرفیت این کلاب‌ها متفاوت است و هریک از آنها برنامه‌های خاص خود را دارند. آنچه در تمامی کلاب‌های شبانه دبی مشترک است قوانین است که باید آنها را رعایت کرده و به آنها احترام بگذارید. برای مثال نوشیدن مشروبات الکلی در کلاب‌های دبی برای افراد زیر 25 سال ممنوع می‌باشد و به هیچ وجه اجازه رانندگی کردن بعد از خوردن الکل را نخواهید داشت.

کلاب های دبی معمولا از ساعت ۱۰ شب تا ۳ نصف شب پذیرای مهمان های خود هستند نکته که لازم است درباره این تفریح شبانه دبی بدانید این است که، بیشتر کلاب های معروف دبی مانند: دبی سفید، باشگاه کاوالی، سیرک لو سورر، آرمانی و آبی مارلین ایبیا در روزهای پنج شنبه و جمعه و تعطیلات آخر هفته برای اکثر عموم مردم و توریست ها باز می باشد. نکته بسیار جالبتر این است که ورود خانم‌ها در بسیاری از این کلاب‌ها در روزهای سه شنبه یا چهارشنبه بصورت رایگان می باشد، حتی نوشیدنی ها و غذاهای رایگان نیز ارائه می شود.

4- کلاب های گلف 

کلاب های گلف 
معرفی کلاب های گلف شهر دبی

اگر در دبی به دنبال تفریحی هستید که برای چند ساعت هم که شده از استرس و دغدغه روزمره به دور باشید، پیشنهاد ما رفتن به کلاب‌های گلف است. کلاب‌های گلف یکی از مناسب ترین مکان‌های تفریحی دبی در شب هستند. دبی دارای باشگاه‌های گلف بسیار زیادی است که سالانه میزبان اشخصا معروفی بوده است و بسیاری از بازی‌های مهم گلف در شهر دبی برگزار می‌شوند.

در واقع باید بگوییم که، باشگاه های کلاب دبی از جمله مراکز تفریحی-ورزشی لاکچری هستند که در قسمت های مختلف شهر دبی قرار گرفته اند.

یکی از معروفترین و بهترین کلاب‌های گلف دبی، باشگاه امارات است که در نزدیک ایستگاه مترو نخیل  واقع شده است و در سطح استانداردهای جهانی ساخته شده است. زمین گلفی که در این مجموعه وجود دارد اولین زمین گلف ۱۸ سوراخه در خاورمیانه محسوب می شود. کیفیت زمین گلف این باشگاه که «مجلس» نامیده می شود توسط بهترین و نام آورترین بازیکنان گلف در سرتاسر جهان امتحان و تایید شده است.

از دیگر کلاب‌های معروف گلف در شهر دبی می‌توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم.

  • باشگاه گلف البادیه
  • باشگاه جمیرا گلف استیتز
  • باشگاه گلف خور دبی

5- اتاق فرار Jumble دبی

تفریحات گروهی دبی در شب

اگر علاقه‌مند به انجام تفریحات دسته جمعی و گروهی در شهر دبی هستید، حتما به اتاق فرار این شهر سری بزنید. اتاق فرار از مجموعه تفریحاتی است که در طی چند سال اخیر مخاطبین خاص خود را پیدا کرده است و بسیار هم محبوبیت دارد. این مجموعه تفریحی سرشار از هیجان و چالش است که باعث می‌شود شرکت کنندگان در این چالش ها گرفتار شوند و بعد از حل کردن آنها کلید اتاق را پیدا کنند و از اتاق، فرار کنند.

در شهر دبی هم اتاق فرار Jumble بسیار معروف است و یکی از هیجان‌انگیزترین اتاق‌های فرار کل دنیا است. در این اتاق فرار تنوع بازی‌ها بسیار زیاد است و شما با هر سلیقه‌ای که داشته باشید می‌توانید یک شب هیجان‌انگیز و خاص را در این مجموعه تفریحی شهر دبی تجربه کنید.

همچنین بخوانید :

6- گاوبازی آمریکایی در دبی

تجربه تفریحی متفاوت در دبی

همانطور که قبل‌تر هم اشاره کردیم تفریحات شبانه دبی بسیار متنوع می‌باشند و بدون شک صحبت درباره تک تک آنها به زمان زیادی نیاز دارد. یکی از این تفریحات که بسیار خاص و متفاوت می‌باشد گاو بازی آمریکایی است که می‌توانید در مکانی به نام Rudeo Drive ;i دکوراسیونی کاملا آمریکایی دارد آنرا تجربه کنید.  در این مکان متفاوت در شهر دبی می‌توانید انواع غذاها و نوشیدنی ها را امتحان کنید و ساعات خوشی را در کنار همسفرانتان رقم بزنید. از جمله تفریحاتی که در ایم مجموعه تماما آمریکایی می‌توانید تجربه کنید دستگاه گاوی است که باعث شده تا افراد زیادی جذب این مکان تفریحی در شهر دبی شوند.

7- شهربازی IMG

تفریحات شبانه دبی برای کودکان

اگر به همراه خانواده سفری به دبی دارید، پیشنهاد می‌کنیم که کودکان خود را حتما به شهربازی IMG دبی ببرید. این شهربازی از جمله بهترین و مهیج‌ترین تفریحات شبانه برای کودکان و بزرگسالان می‌باشند. این شهربازی که از جمله بهترین و معروفترین شهربازی‌های سرپوشیده شهر دبی است مکانی است که شما در هر رده سنی که باشید عاشق آن خواهید شد زیرا که دستگاه‌های بازی بسیار متنوعی در این شهربازی سرپوشیده وجود دارد که ساعت‌ها می‌توانند شما را سرگرم کنند.

مجموعه تفریحی شهربازی IMG دبی ۱۴۰ هزار مترمربع است و روزانه می‌تواند ۲۰ هزار نفر را در دل خود جای دهد.

  • ساعت فعالیت: روزهای یک‌شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۱ صبح تا ۹ شب و پنج‌شنبه، جمعه و شنبه از ۱۱ تا ۱۰ شب باز

8- شهربازی سیاره جادویی دبی،  از تفریحات جذاب دبی در شب

تفریج در سیاره جادویی دبی

یکی دیگر از محبوب ترین شهربازی‌های دبی که مرکز سرگرمی خانواده  است و برنده جوایز متعددی از امارات، خاورمیانه و آفریقا شده، سیاره جادویی دبی است که بهترین تفریح شبانه دبی برای کودکان نیز به شمار می‌آید.

در این مجموعه تفریحی شاهد بازی‌های باور نکردنی مانند: سواری‌های داخلی، شبیه‌سازها، بازی‌های مهارتی و جاذبه‌ها و… خواهید بود و یک روز مفرح را در کنار خانواده تجربه خواهید کرد. در سیاره جادویی دبی که تفریحات متنوعی را برای تمام سنین فراهم آورده است از بازی‌های کلاسیک محبوب تا نسخه‌های جدید با کیفیت بالا و دیوار صخره‌ای 8 متری شبی خاطره ساز را برای خود و همراهانتان به ارمغان آورید.

  • ساعت کاری: همه روزه از 10 صبح تا 10 شب
همچنین بخوانید :

سوالات متداول بهترین تفریحات دبی در شب

1بهترین تفریحات دبی در شب کدامند؟

کشتی تفریحی لوتوس، سافاری شبانه دبی، کلاب های شبانه دبی، کلاب های گلف، اتاق فرار Jumble دبی، گاوبازی آمریکایی در دبی، شهربازی IMG و شهربازی سیاره جادویی دبی

2معروفترین کلاب‌های شبانه دبی کدامند؟

کلاب دبی سفید، باشگاه کاوالی، سیرک لو سورر، آرمانی و آبی مارلین ایبیا

3بهترین تفریحات شبانه دبی برای کودکان کدامند؟

شهربازی IMG و شهربازی سیاره جادویی دبی از بهترین تفریحات شبانه دبی برای کودکان می‌باشند.

جمع بندی

قطعا که با مطالعه این مطلب به پاسخ پرسش خود در اینکه شب‌های دبی برای تفریح کجا بریم رسیده‌اید، مجموعه تفریحات شبانه در شهر دبی به قدری زیاد و متنوع هستند که صحبت درباره تمامی آنها به ساعت‌های زیادی نیاز دارد و بدون شک از حوصله شما خوانندگان عزیز پلازا نیز خارج خواهد بود، بنابراین، در این مقاله ما سعی کردیم تا چند مورد از بهترین تفریحات دبی در شب مانند: کشتی تفریحی لوتوس، سافاری شبانه دبی، کلاب های شبانه دبی، کلاب های گلف، اتاق فرار Jumble دبی، گاوبازی آمریکایی در دبی، شهربازی IMG و شهربازی سیاره جادویی دبی را به شما معرفی کرده و اطلاعاتی هر چند کوتاه و محتصر درباره هر یک از این تفریحات شبانه در اختیارتان قرار دهیم تا شما عزیزان با توجه به سلایق خود از میان آنها تفریح مورد نظرتان را انتخاب کرده و در سفر به شهر دبی آن را تجربه کرده و نهایت لذت را ببرید.

زندگی شبانه در شهر دبی و فعالیت‌های متنوعی که در این شهر بزرگ توریستی وجود دارد باعث می‌شود تا تجربه متفاوت و شگفت‌انگیز را بدست آورید. اگر قصد دارید تا برنامه‌ای برای سفر به دبی بریزد و حتما با توجه به سلایق خود لیستی از بهترین تفریحات شبانه دبی را تهیه کنید تا بتوانید در سفر خود آنها را تجربه کنید. به عنوان حُسن ختام یک نکته را لازم دانسته‌ایم تا بار دیگر یادآوری کنیم، آنهم درباره کلاب‌های شبانه شهر دبی است که در میان گردشگران محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. چنانچه در سفر به دبی تصمیم دارید از این تفریح شبانه نیز بهره‌مند شوید به خاطر داشته باشید که اگر سن شما زیر 25 سال باشد اجازه مصرف الکل در این کلاب‌ها را نخواهید داشت و بعد از مصرف هم مجاز به رانندگی نخواهید بود. در ضمن ورود خانم‌ها با هر پوششی که دوست دارند نیز به این کلاب‌ها آزاد می‌باشد.

تا به حال تجربه شب گردی در دبی را داشته اید؟ به نظر شما کدامیک از تفریحات شبانه دبی می‌تواند برای گردشگران جذابیت بیشتری داشته باشد؟

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com