Wp Header Logo 2955.png

کولر گازی یکی از بهترین وسیله برقی داخل دنیا می باشد که در این چند سال اخیر محصول کولر گازی طرفدار خیلی زیاد به خود جلب کرده است .

معرفی 5 برند برتر در زمینه کولر گازی

انواع مدل کولر گازی

کولر گازی یکی از بهترین وسیله برقی می باشد که سرشار از مزایا و قابلیت های منحصر به فرد می باشد و از انواع مدل و سایز داخل بازار موجود می باشد و هر یک از مدل و سایز ها طراحی و مناسب اب و هوای مختلف می باشد . کولر گازی از سایز 9000 تا سایز 60000 تولید می کنند . هر یک از مدل های کولر گازی ویژگی مختلفی دارد . کولر گازی مدل های کولر گازی دیواری , پرتابل, ایستاده , پنجره ای , داکت اسپلیت و… تولید کرده است .

معرفی 5 برند برتر در زمینه کولر گازی

اسلپلیت دیواری

کولر گازی یکی از مهم ترین وسیله برقی داخل بازار می باشد که یکی از ان مدل های اسپلیت دیواری می باشد که یکی از بهترین و قدیمی ترین مدل کولر گازی داخل بازار می باشد . این مدل اسپلیت دیواری سرشار از مزایا و قابلیت های منحصر به فرد می باشد . یک اسم دیگر اسپلیت دیواری کولر گازی دیواری می باشد که بیشتر مردم به کولر گازی دیواری شناخته شده است . کولر گازی دیواری یا اسپلیت از سایز 9000 تا سایز 36000 داخل ازار موجود می باشد و اسپلیت دیواری یکی از پرطرفدار ترین مدل کولر گازی می باشد .

کولر گازی ایستاده

کولر گازی یکی از بهترین وسله برقی می باشد که بجز مدل اسپلیت دیواری مدل کولر گازی ایستاده هم تولید کرده است که کولر گازی ایستاده مناسب هر محیط و فضایی نمی باشد و فقط مناسب فضا های بزرگ و سالن های بزرگ مانند تالار پذیرایی و مسجد و… مناسب می باشد. کولر گازی ایستاده دو تیکه می باشد که کمپرسور در بیرون قرار می گیرد و پنل به صورت ایستاده در داخل محیط قرار می گیرد . کولر گازی ایستاده یکی از بهترین مدل کولر گازی می باشد .

کولر گازی پرتابل

بجز مدل های کولر گازی ایستاده و دیواری یک مدل دیگر هم داخل بازار موجود می باشذ که ان کولر گازی پرتابل می باشد . کولر گازی پرتابل یکی از جدیدترین مدل کولر گازی داخل بازار می باشد . که مناسب فضا های کوچک می باشد . کولر گازی پرتابل یکی از پر طرفدار ترین مدل کولر گازی می باشد و کولر گازی پرتابل سرشار از مزایا و قابلیت می باشد که یکی از قابلیت ان قابل حمل و نقل اسان می باشد که کولر گازی پرتابل یک تیکه می باشد که کلا کمپرسور و پنل داخل یک قطعه می باشد .

کمپرسور کولر گازی

کولر گازی یکی از بهترین وسیله برقی می باشد که از انواع مدل و سایز داخل بازار موجود می باشد . کولر گازی از بهترین کمپرسور های استفاده کرده است و ما کلا سه نوع کمپرسور داریم که هر کدام از کمپرسور دارای قابلیت و مزایا های مختلفی می باشد . ما کلا کمپرسور های روتاری و اسکرول و پیستونی داریم . کمپرسور روتاری یکی از جدیدترین کمپرسور داخل بازار ایران می باشد . کمپرسور اسکرول یکی از بهترین کمپرسور مختص اب و هوای ایران می باشد . کمپرسور پیستونی یکی از قدیمی ترین کمپرسور داخل بازار می باشد .

معرفی 5 برند برتر در زمینه کولر گازی

معرفی 5 برند برتر در زمینه کولر گازی به پیشنهاد هاوین سنتر

کولر گازی یکی از مهم ترین وسیله برقی در فصل تابستان می باشد و یکی از بهترین وسیله داخل بازار می باشد . وسیله کولر گازی خیلی از شرکت ها آن را تولید می کنند اما در بعضی از شرکت ها موفق نمی شوند. ما در ادامه به 5 تا از بهترین برند موفق در زمینه کولر گازی به خوبی توجه و توضیح می دهیم و به تمام قابلیت و مزایا انها توجه می کنیم و تا اخر با ما همراه باشید تا بهترین برند ها را به شما معرفی کنیم همانطور که می دانید انواع کولر گازی در بازار موجود هست.

1.کولر گازی گری

کولر گازی گری یکی از قدیمی ترین شرکت کولر گازی می باشد که بیش از یک قرن می باد که در مشغول به کار می باشد و الان برند گری قطعات امریکا و مونتاژ چین می باشد که یکی از بهترین کولر گازی ها را تولید می کند .

2.کولر گازی ال جی

کولر گازی ال جی یکی از بهترین شرکت کولر گازی داخل بازار می باشد شرکت ال جی از ان دسته شرکت هایی می باشد که در زمینه کولر گازی موفق شده است . کولر گازی های برند ال جی سرشار از مزایا و قابلیت های مختلفی می باشد .

3.کولر گازی اجنرال

کولر گازی اجنرال یکی از قدیمی ترین شرکت کولر گازی می باشد که بیش از 100 سال می باشد مشغول به کار می باشد .شرکت کولر گازی اجنرال از ان دسته شرکت هایی می باشد که موفق بوده است .

4.کولر گازی سامسونگ

کولر گازی سامسونگ یکی از بهترین شرکت داخل بازر می باشد که از انواع مزایا برخوردار می باشد . شرکت کولر گازی سامسونگ بیشترین کولر گازی ها را تولید کرده است . الان کولر گازی سامسونگ قطعات کره جنوبی و مونتاژ تایلند می باشد. یکی از بهترین شرکت کولر گازی می باشد.

5.کولر گازی جنرال گلد

کولر گازی جنرال گلد یک برند چینی می باشد که پر طرفدار ترین کولر گازی ها را تولید کرده است و یکی از بهترین کولر گازی هارا مناسب اب و هوای گرمسیری تولید کرده است .

معرفی فروشگاه های آنلاین کولر گازی

در ایران فروشگاه های آنلاین زیادی به فروش کولر گازی می پردازند معروف ترین آنها فروشگاه دیجی کالا بعد فروشگاه ترب و بعد از آن فروشگاه ونداد کولر می باشد ، بسیاری دیگر از فروشگاه های آنلاین هم وجود دارند که همگی معتبر هستند که یکی از آنها فروشگاه هاوین سنتر می باشد.

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com