Wp Header Logo 2895.png
آفتاب‌‌نیوز :

در طرح فروش اقساطی لوازم خانگی جیمبوشاپ طیف وسیعی از لوازم خانگی از بهترین برند‌های موجود در بازار مانند دوو، امرسان، پاکشوما، الکترواستیل و.. وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را به صورت اقساطی خریداری کنید. در ادامه این مطلب به معرفی بیشتر این طرح و جزئیات آن می‌پردازیم.

فروش اقساطی لوازم خانگی در جیمبوشاپ

خرید اقساطی لوازم خانگی مورد نیاز جهیزیه یکی از بهترین راهکار‌ها برای تهیه جهیزیه است. جیمبوشاپ شرایطی را برای مشتریان گرامی فراهم آورده تا در صورتی که نیاز به خرید لوازم خانگی برای جهیزیه دارند، بتوانند به صورت امن و راحت این کالا‌ها را در طرح خرید اقساطی لوازم خانگی جیمبوشاپ خریداری کنند.

شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی مناسب جهیزیه از جیمبوشاپ

برای خرید قسطی لوازم‌خانگی از فروشگاه اینترنتی جیمبوشاپ شما با پرداخت حداقل پیش‌پرداخت و اقساط بلندمدت و بدون نیاز یه ضامن، می‌توانید انواع لوازم برقی و خانگی، کالای دیجیتال شامل موبایل، کنسول بازی، تبلت، هدفون، ساعت هوشمند، لپتاپ و.. را خریداری کنید. برای استفاده از طرح اقساطی باید از سایت جیمبوشاپ محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را ثبت سفارش کنید. لازم به ذکر است که خرید لوازم خانگی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان در این طرح امکان‌پذیر می‌باشد.

همکاران ما پس از ثبت سفارش شما، درخواست را بررسی می‌کنند و هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود. شما باید با ارائه چک صیادی مبلغ مشخص شده را به عنوان پیش پرداخت بپردازید. مبلغ پیش پرداخت در این طرح کمترین مبلغ ممکن در نظر گرفته شده است و این مبلغ به قیمت کل وسیله انتخابی شما بستگی دارد.

برند‌ها و لوازم خانگی تحت پوشش طرح فروش اقساطی جیمبوشاپ

برند‌ها و لوازم خانگی تحت پوشش طرح فروش اقساطی جیمبوشاپ

در فروشگاه جیمبوشاپ انواع کالا‌ها و لوازم خانگی باکیفیت از بهترین برند‌ها اعم از یخچال فریزر، ماشین لباسشویی اقساطی، ماشین ظرفشویی، تلویزیون، اجاق‌گاز، دوربین مداربسته، کنسول‌بازی، موبایل، تبلت، هدفون و… ارائه می‌شود. برند‌های مطرح ارائه شده در این طرح عبارت‌اند از:

  • دوو
  • پاکشوما
  • امرسان
  • ایکس ویژن
  • الکترواستیل
  • پارس خزر
  • زیرووات
  • سایا
  • تی سی ال
  • تولیپس
  • هوریون
  • بلک پاور

برای اطلاع دقیق از کالا‌های ارائه شده در این طرح می‌توانید به وبسایت جیمبوشاپ (jimboshop.ir) مراجعه کرده و محصولات را از نظر مشخصات و قیمت به طور کامل مورد بررسی قرار دهید. توجه داشته باشد که فقط محصولاتی که دارای برچسب «فروش اقساطی» هستند، را می‌توانید به صورت قسطی خرید کنید. کالا‌های موجود در این طرح در دسته‌بندی‌های زیر قرار دارند:

لوازم صوتی تصویری

در فروشگاه اینترنتی جیمبوشاپ شما می‌توانید انواع لوازم صوتی و تصویری، از بهترین برند‌های روز و با مدرن‌ترین تکنولوژی‌ها اعم از تلویزیون، ساندبار، سینمای خانگی و… به صورت اقساطی خریداری کرده و با استفاده از آن‌ها لذت تماشای فیلم و شنیدن موسیقی را چندین برابر کنید.

لوازم آشپزخانه

لوازم آشپزخانه شامل انواع یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی تا اجاق گاز و مایکروویو از برند‌های معتبری مثل دوو و امرسان در جیمبوشاپ موجود هستند. با خرید قسطی این لوازم، می‌توانید بخش مهمی از کالا‌های مورد نیاز برای جهیزیه را از این طرح تهیه کنید.

تهویه سرمایشی و گرمایشی

در طرح اقساطی جیمبوشاپ انواع دستگاه تهویه هوا، کولر‌های آبی و گازی، پنکه و… ارائه می‌شود و می‌توانید با اقساط بلند مدت آن‌ها را خریداری کنید. توجه داشته باشید که کالای انتخابی شما برای خرید اقساطی حتما باید برچسب «فروش نقد و اقساط» را داشته باشد.

مراحل خرید از اقساطی از جیمبوشاپ

مراحل خرید از اقساطی از جیمبوشاپ

خرید اقساطی لوازم خانگی از فروشگاه جیمبوشاپ بسیار آسان است و فقط کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

  • وارد سایت فروشگاه لوازم خانگی جیمبوشاپ شوید که به نشانی jimboshop.ir است و یم حساب کاربری برای خود بسازید.
  • محصولات مورد نظر خود را از دسته‌بندی مربوطه انتخاب کنبد.
  • حتما مشخصات و قیمت کالا را در سایت مشاهده کنید و بعد از بررسی‌های دقیق، بر روی گزینه “ادامه ثبت سفارش” کلیک کنید. البته قبل از ثبت سفارش حتما بررسی کنید که محصول دارای برچسب “فروش نقد و اقساط” است.
  • اطلاعات مورد نیاز همچون نام، نام خانوادگی، استان، شهر محل سکونت، شماره موبایل، کد ملی و آدرس پستی را درج کنید.
  • سپس باید روش و زمان ارسال کالا را مشخص کنید.
  • پس از مراحل فوق، باید گزینه “پرداخت اقساطی” را در سایت انتخاب کرده و دکمه “تایید و ثبت سفارش” را انتخاب نمایید.
  • بعد از مراحل فوق، وارد صفحه‌ای می‌شوید که می‌توانید اقساط را محاسبه کنید. در این مرحله باید نوع طرح مدنظر را انتخاب کرده و تعداد اقساط را هم تعیین کنید.
  • پس از مراحل فوق، سفارش شما ثبت خواهد شد و کارشناسان در سریع‌ترین زمان با شما ارتباط برقرار خواهند کرد.

مزایای خرید لوازم خانگی از طرح اقساطی جیمبوشاپ

خرید اقساطی از فروشگاه اینترنتی جیمبوشاپ علاوه بر آسانی و سهولت دارای مزایای دیگری نیز هست که به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

ارسال سریع

پس از ثبت سفارش و خرید کالای خریداری شده در صحت و سلامت و بدون عیب و ایراد فنی و ظاهری در سریع‌ترین زمان ممکن، در محل مورد نظر مشتری تحویل داده می‌شود.

مشاوره و پشتیبانی

فروشگاه اینترنتی جیمبوشاپ قبل از خرید مشاوره و بعد از خرید پشتیبانی به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. شما می‌توانید قبل از خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره ایشان بهره‌مند شوید.

دارای نماد اعتماد الکترونیک و مجوز

جیمبوشاپ دارای مجوز و نماد اعتماد الکترونیکی است که نشان دهنده فعالیت قانونی این فروشگاه و امن بودن سایت می‌باشد. در جیمبوشاپ همه چیز به صورت شفاف برای مشتریان توضیح داده شده و شرایط امن و آسانی برای خرید فراهم شده است.

برای خرید اقساطی لوازم خانگی از جیمبوشاپ به وبسایت این فروشگاه به آدرس https://jimboshop.ir/loan-methods/ مراجعه کنید و از بین کا‌هایی که برای خرید اقساطی موجود هستند، کالای مورد نظر خود را انتخاب و ثبت سفارش کنید.

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com