Wp Header Logo 3127.png

شایانیوز- دنیای مد و فشن فضایی بسیار بزرگ و بی انتهاست که هر ساله تغییرات فراوونی از خود به نمایش میذاره. جالبه که در مد و فشن توجه به کوچیکترین جزئیات میتونه تفاوت های چشمگیری بسازه و یکی از پر طرفدار ترین اونها لاک ناخن و طراحی های ژلیش می باشد. لاک ناخن آیتمی در خوشگلاسیون هر بانو به حساب میاد که در عین کوچیک بودن اما به شدت تاثیر گذار در زیباتر شدن هرچه بیشتر ظاهر هستش. طراحی های لاک ناخن انواع بسیار مختلفی دارند که یکی از جذاب ترین اونها مدل های کرومی می باشد. در واقع استفاده از لاک کروم به دلیل درخشش فلزی و نمای یونیکی که به ناخن ها میبخشه، میتونه انتخابی بسیار ایده آل برای خانوم های خاص پسند باشه که اهل چشمگیر بودن هستند. در اینجا ما میخوایم بیشتر با این سبک از لاک ناخن اشنا بشیم. اگر شما هم علاقمند به تغییرات و تفاوت هستید، پس با ادامه این مطلب همراه باشید تا کمی از لاک ناخن های تکراری همگانی دور بشیم.

لاک ناخن کرومی

لاک ناخن کرومی چجوریه؟

لاک کروم به نوعی لاک ناخن گفته میشه که ظاهری براق و فلزی دارد. در واقع این نوک از لاک به دلیل استفاده از ذرات فلز کوچیکی که درش داره، میتونه نور رو به خوبی انعکاس بده و به ناخن های شما جلوه ای آینه ای و براق ببخشه. لاک کروم خیلی زود تونست تبدیل به یکی از ترند های مورد علاقه برای طرفداران اهل مد و فشن بشه.

لاک کروم به لطف وجود ذرات میکروسکوپی فلزی یا پودر کروم، میتونه نوری که به سطح ناخن میتابه رو منعکس کنه و اینجاست که زیبایی خاصی رو به رخ میکشه. این مدل تقریبا یه حالت شبیه به سطح صیقلی فلز ایجاد میکنه که نمای آینه ای و براقی به ناخن ها هدیه میده.

لاک ناخن کرومی

لاک کروم مدل سنتی

این مدل از لام کرم به شکل مستقیم بر روی ناخن ها انجام میشه و یه ظاهر درخشان و براق به ناخن های دست شما میده. لاک کروم سنتی واسه هر رنگ پوستی میتونه جذاب باشه، مخصوصا پوست های روشن و متوسط.

لاک ناخن کرومی

پودر مدل کروم

پودر کروم اینجوریه که اغلب بر روی یک لاک پایه با رنگ سفید یا مشکی مالیده میشه. بعدش با استفاده از ابزار خاصی همچون اسفنج، پودر به ناخن ها مالیه میشه تا جلوه فلزی نمایان بشه. پوست هایی که روشن تا گندمی روشن هستند میتونن تضاد خیلی خوبی با این مدل از لاک ناخن ایجاد کنند.

لاک ناخن کرومی

ژل کروم

اما در اینجا ژل کروم رو داریم که خب در این نوع از کروم با استفاده از ژل و تحت نور UV یا LED خشک می‌ شود. ژل‌ های کرومی به نسبت لاک های معمولی موندگاری بیشتری دارند که خب واسه اون دست از افرادی که به دنبال ناخن های بادوام و درخشان هستند، خیلی میتونن عالی و مناسب باشند. این سبک واسه همه نوع رنگ پوستی خوبه و واسه پوستای خشک و شکننده هم بسیار توصیه میشه.

لاک ناخن کرومی

لاک کروم نقره‌ ای کلاسیک

نقره ای، رنگی که به انواع رنگ پوست به خصوص روشن و گندمی ها به شدت میاد و زیبا خواهد شد.

لاک ناخن کرومی

لاک کروم طلایی گرم

این رنگ از لاک ناخن میتونه گرمای خاصی به دستان شما ببخشه و نمایی لاکچری نیز دارد و برای پوست سبزه بی نظیره.

لاک ناخن کرومی

لاک کروم رزگلد

ترکیب رنگ صورتی و طلایی میتونه رزگلدی جذاب بسازه که ظاهری شیک و ملایم دستان میبخشه.

لاک ناخن کرومی

لاک کروم آبی متالیک

این رنگ پر انرژی و براق میتونه ظاهری بسیار جسورانه به پوست های تیره و سبزه بده.

لاک ناخن کرومی

لاک کروم سبز زمردی

این رنگ که به سبز پولداری هم مشهوره میتونه نمایی لوکس به ناخن های شما ببخشه و واسه پوست های سبزه و متوسط بهترینه.

لاک ناخن کرومی

لاک کروم بنفش تیره

این رنگ برای اون دست از خانوم هایی که به دنبال استایلی خاص و چشمگیر هستند میتونه واقعا ایده آل باشه.

لاک ناخن کرومی

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com