Wp Header Logo 4161.png

شفقنا- سفارت ایالات متحده آمریکا در بیروت امروز شنبه از شهروندان خود خواست که به دلیل ادامه بمباران بیروت توسط اسرائیل، فوراً لبنان را ترک کنند.

به گزارش شفقنا؛ وبگاه النشره نوشت: «سفارت آمریکا در بیانیه‌ای در وب‌سایت خود اعلام کرد که وضعیت حومه جنوبی بیروت را دنبال می‌کند و از شهروندان خود خواست که به لبنان سفر نکنند و آن دسته از شهروندانی که در این کشور حضور دارند نیز هر چه سریع‌تر آن را تا زمانی که گزینه‌های پرواز تجاری هنوز وجود دارد، ترک کنند».

این سفارت‌خانه همچنین افزود: برای آن دسته از شهروندان آمریکایی که ترجیح دادند این کشور را ترک نکنند، برنامه‌هایی برای مقابله با شرایط اضطراری آماده شده است.

سفارت همچنین از شهروندان آمریکایی در جنوب لبنان، نزدیک مرز با سوریه و در کمپ‌های پناهندگان خواست فوراً این مناطق را ترک کنند.

روز گذشته ارتش اسرائیل اعلام کرد که به مقر فرماندهی مرکزی حزب الله واقع در زیر ساختمان‌های مسکونی در قلب حومه جنوبی بیروت حمله کرده است.

منابع اسرائیلی گزارش دادند که هدف این حمله سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله بوده اما مسئول روابط رسانه‌ای این حزب اعلام کرده است که حال دبیرکل خوب است و در محل مورد نظر حضور نداشته است.

ارتش اسرائیل به عملیات «پیکان شمال» علیه لبنان ادامه می‌دهد و در آخرین حملات خود مناطق جنوبی و بقاع را هدف قرار داده و ده‌ها قربانی برجای گذاشته است، در حالی که حزب‌الله نیز موشک‌های خود را به سمت شمال اسرائیل پرتاب می‌کند.

این خبر را در النشره ببینید

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com