Wp Header Logo 4195.png

رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی؛ تامین مالی را بزرگ‌ترین مانع اجرای طرح نهضت ملی مسکن عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای محمدمهدی حیدری در نخستین نشست تخصصی مدیران صنعت سازه‌های فولادی ایران به بحث رتبه بندی تولید کنندگان سازه‌های فولادی اشاره کرد و گفت: ماههاست که با انجمن صنفی و تولید کنندگان سازه‌های فولادی در حال رایزنی هستیم تا بحث رتبه بندی تولید کنندگان سازه‌های فولادی در کشور به نتیجه برسد تا بتوانیم از آن بهره مناسب در طرح‌ها و ساخت و ساز‌های راه و مسکن براساس یک روش علمی و متناسب با رتبه بندی استفاده کنیم. 

 

 

وی به کیفیت ساخت و ساز‌ها اشاره کرد و گفت: ما در این خصوص در وزارت راه و شهرسازی طرحی داریم و متناسب با رتبه بندی از ظرفیت کارخانجات و واحد‌های تولیدی در بحث راه سازی و جاده سازی در زمینه تولید قیر و آسفالت استفاده می‌کنیم، این مدل را با کمک انجمن صنفی در سازه‌های فولادی نیز دنبال می‌کنیم.

 

رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: هم اکنون ۴ میلیون واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور در حال ساخت است که بزرگ‌ترین مانع و مشکل این طرح، تامین مالی است.

 

 

وی افزود: باید شیوه مشارکتی با وزارت راه و شهرسازی مکتوب شود تا بتوانیم از توان تولیدکنندگان سازه‌های فولادی بهره‌مند شویم و معضل مسکن کشور را برطرف کنیم.

 

رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: برای شروع میتوانیم در ساختمان‌های دولتی از جمله بیمارستان‌ها سازه‌های فولادی را پیاده سازی کنیم. 

 

حیدری افزود: همچنین در قالب مدل مشارکتی با وزارت راه و شهرسازی می‌توانیم از توان تولیدکنندگان سازه‌های فولادی استفاده کرده و معضل مسکن کشور را برطرف کنیم.

 

 

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com