Wp Header Logo 4258.png

شفقنا- وزارت خارجه سوریه اعلام کرد، مسیر قهرمانانه سید حسن نصرالله چراغ راه نسل‌های آتی برای ادامه مبارزه‌شان جهت آزادی تمامی اراضی عربی اشغالی باقی خواهد ماند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از المیادین، وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما تجاوز ظالمانه و بزدلانه رژیم صهیونیستی که منجر به شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله در کنار تعداد زیادی از غیرنظامیان بی‌گناه شد، محکوم می‌کنیم.

وزارت خارجه سوریه عنوان داشت: با شهادت سید حسن نصرالله تمامی مبارزانِ راه آزادسازی اراضی و حفظ حاکمیت و استقلال، شخصیت برجسته‌ای از شخصیت‌های مهم خود و الگویی برای خود را در مبارزه علیه متجاوزان و مقاومت علیه اشغالگران از دست دادند.

وزارت خارجه سوریه خاطرنشان کرد: با وجود احساسات اندوه و حزنی که خبر ترور در میان ما و میان آزادگان در هر مکانی ایجاد کرد، اما مسیر قهرمانانه سید حسن نصرالله چراغ راه نسل‌های آتی به منظور ادامه مبارزه‌شان جهت آزادسازی تمامی اراضی عربی اشغالی و تضمین مجازات اسرائیل به خاطر اقدامات شرم آورش باقی خواهد ماند.

حزب‌الله لبنان امروز (شنبه) در بیانیه‌ای تایید کرد که سید حسن نصرالله، دبیرکل این جنبش در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز جمعه منطقه‌ای مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داد. این حمله علاوه بر شهادت و زخمی شدن ده‌ها لبنانی، ویرانی گسترده‌ای بر جای گذاشت.

حملات تجاوزکارانه اشغالگران به بیروت همچنین در طول شب گذشته ادامه یافت و چند منطقه دیگر در ضاحیه جنوبی این شهر هدف قرار گرفت.

در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: سرور مقاومت، بنده صالح، به عنوان شهیدی بزرگ، رهبری شجاع، دلاور، مؤمنی حکیم، بصیر و مؤمن به قافله جاویدان شهدا پیوسته است.

حزب‌الله اعلام کرد: جناب سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به شهدای بزرگی پیوست که حدود ۳۰ سال آن‌ها را به سمت پیروزی رهبری کرد. وی در سال ۱۹۹۲ جانشین سید الشهدای مقاومت شد و مقاومت را در آزادسازی سال ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ و سایر نبردهای افتخار تا نبرد حمایت و قهرمانی در پشتیبانی از فلسطین، غزه و ملت مظلوم فلسطین رهبری کرد.

حزب‌الله در ادامه این شهادت را به حضرت صاحب الزمان (عج) و مقام معظم رهبری دام ظله و تمامی مجاهدان مقاومت تسلیت و تبریک گفت.

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com