Wp Header Logo 4287.png

شفقنا- العهد گزارش داده است که عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنانی تأکید کرد: هر اندازه که قربانیان راه جهاد افزون‌تر باشد این به معنای تسلیم نیست بلکه به معنای حرکت به سوی شدت گرفتن تنش‌ها است.

به گزارش شفقنا، عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن تأکید کرد: همانطور که امید صهیونیست‌ها پس از ترور شهید بزرگوار اسماعیل هنیه ناامید شد، امید آنها نیز در هدف قرار دادن سید حسن نصرالله ناامید خواهد شد و و هر اندازه که بر قربانیان این راه افزوده شود، به معنای تسلیم نیست بلکه به معنای حرکت به سوی شدت گرفتن درگیری‌ها است.

وی افزود: هدف دشمن «اسرائیلی» با هدف قرار دادن دبیرکل سابق حزب‌الله، سید عباس الموسوی، شیخ راغب حرب و رهبران فلسطینی  محصص نشد و با اشاره به اینکه  دشمن «اسرائیلی» به جنایات خود افتخار می‌کند، تأکید کرد: دشمن با وجود این افتخار به آرزوهای خود نمی‌رسد و نابودی نهایی آن طبق وعده الهی اجتناب‌ناپذیر است.

رهبر انصارالله یمن تأکید کرد: جبهه‌های پشتیبانی، محور جهاد و پرچم اسلام به کوری چشم دشمن «اسرائیلی» باقی مانده و شدت خواهد گرفت.

وی همچنین افزود: همه باید نقش خود را ایفا کنند. چون نبرد ادامه دارد و دشمن «اسرائیلی» دشمن اسلام و مسلمین و خطری برای بشریت است.

وی با بیان اینکه ما مردم فلسطین و لبنان و رفقای راه مجاهدین در لبنان و فلسطین را ناامید نخواهیم کرد، افزود: به شهید عزیزمان و کسانی که پیش از وی در لبنان و فلسطین بودند، اطمینان می دهم که ما بر عهد خود استوار هستیم و خون آنها به هدر نرفته و خداوند، ما را بس و او بهترین پشتیبان است.

رهبر انصارالله یمن اظهار امیدواری کرد: جبهه رسانه‌ای بتواند با این شرایط سخت مقابله کند و قهرمانان آن بر شدت فعالیت خود بیافزایند.

متن این خبر در العهد

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com