Wp Header Logo 4378.png

رئیس سازمان زمین شناسی واکتشافات معدنی کشور گفت: آزمایشگاه‌های مرکز پژوهش‌های علوم زمین موفق به دریافت گواهینامه ISO ۱۷۰۲۵ از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران (NASI) شد.

دریافت گواهینامه بین المللی آزمایشگاه‌های مرکز پژوهش‌های علوم زمین

به گزارش تحریریه معدن خبرگزاری صدا و سیما؛ شهیدی افزود: گواهینامه ISO ۱۷۰۲۵ به آزمایشگاه‌ ها این امکان را می‌ دهد که فرآیندها و نتایج آزمون‌ های خود را مطابق با استانداردهای جهانی انجام دهند که این گواهینامه شامل ارزیابی دقیق فرآیندها، تجهیزات و کادر متخصص آزمایشگاه‌ هاست که به منظور اطمینان از دقت و صحت نتایج آزمایش‌ ها انجام می‌ ‌شود.

وی با بیان این‌ که با دریافت این گواهینامه، آزمایشگاه‌ های سازمان زمین‌ شناسی و اکتشافات‌ معدن کشور قادر خواهند بود تا در سطح بین‌ ‌ المللی رقابت کنند تصریح کرد: این موفقیت نتیجه تلاش‌ های مستمر و همکاری‌ های تیمی در تمامی سطوح سازمان بوده و با پیاده‌ سازی روش‌ های استاندارد، بهبود مستمر و آموزش‌ های تخصصی، آزمایشگاه‌ ها توانسته‌ ‌ اندبه این موفقیت دست یابند.

رئیس سازمان زمین شناسی واکتشافات معدنی کشور گفت: دریافت گواهینامه ISO ۱۷۰۲۵ نه تنها اعتبار علمی ما آزمایشگاه‌ های سازمان زمین‌ شناسی و اکتشافات‌ معدنی کشور ار افزایش می‌ ‎ دهد، بلکه نشان‌ دهنده تعهد ما به ارائه خدمات با کیفیت و استاندارد به مشتریان و مراجعان است .

 

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com