Wp Header Logo 4436.png

شفقنا- بیت مرحوم آیت الله نصرالله شاه آبادی درپیامی شهادت سید حسن نصرالله و تنی چند از فرماندهان جبهه مقاومت را تسلیت گفت.

به گزارش شفقنا، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما

خبر شهادت بزرگ پرچمدار جهاد فی سبیل الله و شخصیت برجسته جهان اسلام، یاور مظلومان و ستمدیدگان، مجاهد نستوه و چهره درخشان حوزه های علمیه شهید عالی مقام حجة الاسلام و المسلمین سید حسن نصر الله فرمانده پرافتخار سپاه اسلام در برابر صهیونیزم روسیاه و فرزندان ابلیس، هر دل آزاده ای را و هر قلب گره خورده به ارزشهای والای انسانی را متألم و مصیبت زده کرده است.

آن چهره نورانی و با صلابت که بیانش، بنیان کفر و الحاد را و تدبیر و قیادتش، مکر و کید استکبار و جنود شیطان را در هم می شکست اکنون صفحه دیگری از حیات طیبه اش را در همنشینی با شهداء و صدیقین گشوده است و عصر جدیدی را در مبارزه با رژیم جعلی اسرائیل آغاز نموده است که به فضل خدا به محو این لکه نگین تاریخ بشریت منتهی خواهد شد.

ما، تسلیت غم فقدان این بزرگمرد تاریخ معاصر را با تبریک این عروج با شکوه به ساحت امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و محضر شریف مقام معظم رهبری دامت برکاته و مراجع معظم تقلید و امت حزب الله و ملت مقاوم و غیور لبنان تقدیم می داریم و از ذات الهی پیروزی جبهه مقاومت و زوال طاغوت صهیونیزم را مسئلت می داریم. الا ان نصر الله قریب.

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com