Wp Header Logo 486.png

شفقنا- استقلال و پرسپولیس شرایط متفاوتی را تجربه می کند. سرخ  پوشان در دیدار برابر چادرملو به دنبال پیروزی هستند تا به صدر جدول رده بندی صعود کنند این درحالی است که آبی پوشان به دنبال پیروزی هستند تا از بحران خارج شوند.

به گزارش شفقنا ورزشی، در ادامه هفته هفتم رقابت های لیگ برتر امروز شنبه 3 بازی برگزار می شود.

پرسپولیس- چادرملو

در یکی از بازی های حساس پرسپولیس میزبان تیم تازه صعود کرده به لیگ برتری چادرملو است که فراتر از انتظارات ظاهر شده است.

چادرملو با هدایت سعید اخباری در اولین تجربه در لیگ برتر،‌ نمایش قابل‌قبولی داشته و در ۶ بازی، ۸ امتیاز کسب کرده و در رده هفتم جدول است. چادرملو در صورت غلبه بر پرسپولیس با این تیم هم امتیاز می‌شود و امکان دارد تا رده چهارم هم صعود کند. باخت در این بازی امکان دارد به قیمت سقوط به رده دوازدهم برای چادرملو تمام شود.

چادرملو در ۶ بازی قبلی به ۲ برد، ۲ تساوی و ۲ شکست دسته یافته است این درحالی است که پرسپولیس از 5 بازی توانسته 3 پیروزی و دو تساوی را کسب کند.

از ۸ گلی که چادرملو در این فصل دریافت کرده، ۷ گل به عنوان تیمِ میهمان بوده و این تیم ضعیف‌ترین خط دفاع بازی‌های خارج از خانه لیگ را دارد و این باعث می شود تا پرسپولیس بسیار امیدوار به باز کردن دروازه حریف در این بازی باشد.

پرسپولیس با هدایت گاریدو در فصل جاری به استثنای تساوی در بازی نخست برابر ذوب آهن  و توقف در تبریز برای تیم خوب تراکتور نمایش بسیار خوبی داشته است. سرخ پوشان با کسب سه امتیاز در این بازی حساس به صدر جدول رده بندی صعود می کنند و این باعث می شود تا شاگردان گاریدو سخت به دنبال پیروزی در  این بازی باشند از طرف دیگر شاگردان اخباری به خوبی می دانند کسب امتیاز برابر پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی تا چه اندازه می تواند کار این تیم را در ادامه راحت کند.

این اولین تقابل رسمی پرسپولیس و چادرملو اردکان در تمام رقابت‌ها است و چادرملو چهل‌وهفتمین تیمی است که پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر با آن روبرو خواهد شد.

در ترکیب پرسپولیس مدافع راست مراکشی این تیم بسیار خوش درخشیده و با نمره 7.40، بهترین بازیکن این فصل از لیگ است. علی خدادادی هم با نمره 7.22 بهترین بازیکن این فصل چادرملو است. بهترین گلزنان دو تیم ۲ گله هستند. محمدحسین کنعانی‌زادگان و هادی حبیبی‌نژاد ۲ گل برای تیم‌شان به‌ثمر رسانده‌اند.

هم پرسپولیس و هم چادرملو در بازی قبلی خود به پیروزی دست پیدا کرده اند. پرسپولیس در دربی استقلال را با یک گل شکست داد و چادرملو هم در خانه با یک گل مس رفسنجان را از پیش رو برداشت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر تیم چادر ملو به شرح زیر است.

آلکسیسس گندوز، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، ایوب العملود، میلاد محمدی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و علی علیپور

ترکیب احتمالی چادرملو

ادسون ماردن، ویکتور ماتئوس، سیدمحمد حسینی، محمدمهدی احمدی، علی طاهران، سیروس صادقیان، علی خدادادی، والاس آلمیدا، هادی حبیبی نژاد، علاء دالی، ماتئوس سانتوس

استقلال- هوادار

و اما در یکی دیگر از بازی های حساس هفته هفتم رقابت های لیگ برتر استقلال مهمان هوادار است.

این بازی تقابل دو تیمی است که هر دو در بحران به سر می برند. هوادار با هدایت رحمتی عملکرد ناامید کننده در فصل جاری داشته و در 6 بازی خود تنها 3 امتیاز کسب کرده و در قعر جدول رده بندی به سر می برد.

و اما استقلال هم فصل را بسیار ناامید کننده آغاز کرده است و تنها در دیدار هفته نخست خود برابر شمس آذر به پیروزی رسیده است.

آبی پوشان پایتخت در 5 بازی خود دو شکست، دو تساوی و تنها یک پیروزی را کسب کرده اند و با 5 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند. شاید بدبین ترین هوادار استقلال هم پیش بینی نمی کرد که تیم محبوب آنها در این هفته در چنین جایگاهی قرار داشته باشد.

استقلال خیلی زود دست به تغییر در نیمکت مربیگری خود زد و جواد نکونام باوجود تغییرات زیادی که در تیم داد از کار برکنار شد و جای خود را به سهراب بختیاری زاده داده است البته حضور این مربی موقت است و قرار است که در هفته جاری سرمربی جدید آبی پوشان انتخاب شود.

هم استقلال و هم هوادار در بحران به سر می برند و تنها پیروزی در این بازی می تواند تیم ها را از شرایط بحرانی خارج کند البته برای هوادار یک تساوی هم همچون پیروزی خواهد بود اما استقلال تنها به سه امتیاز بازی نیاز دارد.

هوادار در حالی پای به این بازی می گذارد که در دیدار قبلی خود برابر گل گهر یک تساوی ارزشمند خارج از خانه را کسب کرد این درحالی است که استقلال در داربی بزرگ پایتخت شکست خورده است.

ترکیب احتمالی استقلال

حسینی، رافائل سیلوا، ایمان سلیمی، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، دیدیه اندونگ، زبیر نیک نفس، گائل کاکوتا، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو

ترکیب احتمالی هوادار

محمدحسین اکبر منادی، محمدعرفان معصومی، صائب محبی، میثم تهیدست، مرتضی منصوری، مصطفی احمدی، داریوش شجاعیان، میلاد خدایی اصل، محمد دیندار، علی فتحی، مهدی گودرزی

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com