به محتوای موجود خود جان تازه ای بدهید. به راس سیموندز در این جمعه تخته سفید بپیوندید تا او استراتژی‌هایی را برای تبدیل محتوای قدیمی شما به دارایی‌های ارزشمندی که منجر به نتایج و افزایش اعتبار برند می‌شود به اشتراک بگذارد.

روی تصویر وایت برد بالا کلیک کنید تا یک نسخه با وضوح بالا در یک تب جدید باز شود!

رونویسی ویدیو
سلام، طرفداران Moz. سلام، طرفداران “جمعه تخته سفید”.

من بسیار هیجان زده هستم که امروز با شما در مورد چگونگی برداشتن چیزی که همه ما داریم صحبت کنم، ممکن است آن را بو کنید، ممکن است آن را بو کنید، محتوایی است که پول در جیب شما می سوزاند، محتوایی که در واقع روی آن سرمایه گذاری کرده اید و گرد و غبار جمع می کند. ، محتوایی که دیگر منجر به نتیجه نمی شود، دیگر هیچ کاری برای کسب و کار شما انجام نمی دهد، اما آرزو می کنید ای کاش می توانست نوعی زندگی را برای کسب و کار شما به ارمغان بیاورد، نوعی شادی را برای کسب و کار شما به ارمغان بیاورد، نوعی بازده بازگشت سرمایه برای کسب و کار شما. و در “جمعه تخته سفید” امروز، این دقیقاً همان چیزی است که ما به آن می پردازیم.

محتوای قدیمی شما پول می سوزاند

قرار بود در مورد این صحبت کنیم که چگونه محتوایی که فقط پول می سوزاند، فقط در سایت شما نشسته است، هیچ درآمدی جمع نمی کند، فروش را افزایش نمی دهد، لینکی ایجاد نمی کند، نتیجه ای برای کسب و کار شما ایجاد نمی کند. درست است، ما با آن محتوای قدیمی به شهر می‌رویم، به آن جان تازه‌ای می‌بخشیم، آن را باز می‌گردانیم، و در نهایت به شما این توانایی را می‌دهیم که سطوح جدیدی از رشد را برای محتوایی که فکر می‌کردید مرده است باز کنید.

بیایید به آن بپریم. پس ما همه آنجا هستیم. همه ما محتوایی داشته‌ایم که روی آن سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. همه ما شنیده‌ایم که استادی روی صحنه در یک کنفرانس صحبت می‌کند و می‌گوید: “محتوا پادشاه است. محتوای بیشتری بنویسید. محتوای بیشتری ایجاد کنید.” و ما گوش داده ایم. ما به عنوان صاحبان کسب و کار، به عنوان بازاریاب، به عنوان CMO محتواهای زیادی تولید کرده ایم. ما روی این دارایی ها سرمایه گذاری کرده ایم، اما بازگشت سرمایه (ROI) برخی از آنها شروع به کاهش یافته است. شروع به پایین رفتن کرده است.

در یک نقطه، بالا و سمت راست بود و همه چیز زیبا به نظر می رسید، اما اکنون، اوه، شروع به مخزن کردن کرده است. شروع به مخزن شدن می کند. این دیگر نتایج رانندگی نیست. ترافیک دیگر آنجا نیست. این دیگر در صفحه یک SERP نیست. شما شروع به دیدن محتوایی می کنید که در یک نقطه یک گاو نقدی بود، دیگر نتایجی را که شما و کسب و کارتان می خواهید ایجاد نمی کند. چگونه می توانید این قطعات را به زندگی بازگردانید؟ ما در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

علاوه بر این، ممکن است چند قطعه داشته باشید که یک ضربه شگفت انگیز باشد. زمانی که آنها به اینترنت دسترسی پیدا کردند، زمانی که آنها به صورت زنده پخش شدند، اینترنت وحشی شد. سرنخ ها جاری بودند. درآمد جریان داشت. پیوندها در جریان بودند. همه چیز در جهت درست در جریان بود. اما زمان گذشت و آن قطعاتی که در یک نقطه موفق بودند، با مردم طنین انداز شدند، مردم در آغوش گرفتند، مردم به اشتراک گذاشتند، مردم درباره آن صحبت کردند، آن قطعات دیگر برای شما سروصدا ایجاد نمی کنند. آنها دیگر هیچ نتیجه ای برای شما ایجاد نمی کنند. ما در مورد چگونگی بازگرداندن آن شگفتی های یک ضربه ای به زندگی صحبت خواهیم کرد.

و در نهایت، ممکن است قطعه‌ای وجود داشته باشد که شما، تیم شما، سازمانتان در همان اوایل ایجاد کرده‌اید که واقعاً برخی از پیام‌های کلیدی را که می‌خواهید مخاطبانتان بشنوند، برخی از داستان‌های کلیدی، برخی از ایده‌های کلیدی، برخی از مفاهیم کلیدی که واقعاً ارزشی را که شما به بازار می آورید، نقاط دردناکی که مشتریان شما دارند، درک می کنند و با آنها ارتباط برقرار می کنند. و این پیام‌های کلیدی، پیام‌هایی هستند که می‌خواهید به آن‌ها برگردید. این یک پیام کلیدی است که در یک نقطه آنقدر با مخاطبان شما طنین انداز شد که احساس می کنید تیم شما ممکن است راه را گم کرده باشد و پیام کلیدی را که می خواستید بیان کنید فراموش کرده اید.

چگونه همه این قطعات را زنده می کنید؟ چیزهایی که در حال حاضر فقط به زز می‌رسند، مردم روی آنها می‌خوابند، آنها را نمی‌خوانند، با آنها درگیر نمی‌شوند. این در اصل پولی است که صرفاً سوزانده می شود زیرا شما زمان یا انرژی را روی آنها سرمایه گذاری کرده اید. چگونه آنها را به زندگی برگردانید؟ این چیزی است که ما در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

ما در مورد چگونگی انجام این کار با محتوای متنی، محتوای ویدیویی و محتوای صوتی صحبت خواهیم کرد. بنابراین، اینها سه نوع اصلی محتوایی هستند که می‌توانید آنها را مجدداً در اینترنت قرار دهید، و می‌توانید آنها را دوباره بسته‌بندی کنید.

محتوای متنی در دسته مواردی مانند پست‌های وبلاگ، مقالات سفید، کتاب‌های الکترونیکی، منابعی قرار می‌گیرد که شما ایجاد کرده‌اید که باز هم در زمانی که منتشر شدند بسیار ارزشمند بودند، اما ممکن است جیرجیرک داشته باشند، شاید هم ضربه شگفتی زده شود، یا شاید آنها رتبه اول را داشتند و اکنون شروع به تانک زدن کرده اند. چگونه آن قطعات را زنده می کنید؟

چند کار وجود دارد که می توانید با محتوای متنی انجام دهید که به شما امکان می دهد برنده شوید. به طور مشابه با محتوای ویدیویی. یکی از فرمت های مورد علاقه من محتوای ویدیویی است زیرا بسیار متنوع است. این دقیقاً همان چیزی است که شما اکنون به آن نگاه می کنید. کمی متا، اما شما به یک دارایی ویدیو نگاه می کنید. این دارایی های ویدیویی هنوز هم می توانند استفاده شوند. یک وبیناری که ممکن است ایجاد کرده باشید، یک ویدیوی در حال صحبت که در آن یک دوربین راه اندازی کرده اید و در صفحه نمایش صحبت می کنید. همه این نوع دارایی ها را می توان تغییر کاربری داد. آنها را می توان مجدداً میکس کرد و می توان آنها را مجدداً در کانال های مختلف خود به اشتراک گذاشت. ما در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

محتوای صوتی دقیقاً همان چیزی است. تطبیق پذیری کمتری با محتوای صوتی وجود دارد، اما محتوای صوتی قدرتمند است. اما اغلب به اشتباه درک می‌شود که این پادکست‌هایی که ممکن است دو سال پیش، سه سال پیش ایجاد کرده باشید، حتی امروز نیز می‌توانند دوباره بسته‌بندی شوند.

چگونه محتوای متنی خود را زنده کنید

پس بیایید با محتوای متنی شروع کنیم. محتوای مبتنی بر متن یکی از اصول اینترنت است. زمانی که به محتوای متنی فکر می‌کردید، فرض کنید یک پست وبلاگ دارید. آیا شما فقط انتشار را فشار می دهید و آن را یک روز می نامید؟ نه، شما باید آن پست وبلاگ قدیمی را که دو سال پیش ایجاد کرده اید، بگیرید و سپس شروع به اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی کنید. و شما این کار را با پست های رسانه های اجتماعی انجام می دهید.

بنابراین می‌خواهید پست‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی مستقیماً در کانال‌های مختلف خود ارسال کنید، چه لینکدین، چه X، چه فیس‌بوک، شما نام ببرید. از هر کانالی که استفاده می کنید، آن دارایی را می گیرید و آن را تبلیغ می کنید. شما آن را تقویت خواهید کرد. شما آن را در آن کانال ها به اشتراک خواهید گذاشت. سپس، چیزهایی مانند چرخ و فلک داریم. چرخ فلک ها روشی بسیار جذاب برای گفتن داستانی در مورد محتوایی است که شما ایجاد کرده اید، اما آن را به گونه ای بیان کنید که کاربر، مخاطب، افرادی که در این کانال ها حضور دارند، در واقع ارزشی از آن کسب کنند. منظور من از آن چیست؟

بنابراین فرض کنید، برای مثال، شما یک پست وبلاگ دارید که پنج نکته ساده است که هر سئو سایت برای موفقیت باید بداند. هر یک از آن اسلایدها در چرخ فلک می تواند یکی از آن پنج ایده را نشان دهد. بنابراین وقتی کسی پیمایش می کند و شروع به کشیدن انگشت شست خود می کند، همانطور که از یک صفحه چرخ فلک به صفحه دیگر می رود، در حال خواندن یک نسخه خلاصه شده از آن پست وبلاگی است که شما ایجاد کرده اید. و هنگامی که شروع به اشتراک گذاری آن ها در شبکه های اجتماعی می کنید و از هشتگ های مرتبط با ICP خود استفاده می کنید، به شما این امکان را می دهد که اکنون یک دارایی قدیمی را که در جیب شما خالی بود، بردارید، نتیجه ای ایجاد نمی کند، اما به آن توانایی دستیابی به موارد جدید را می دهد. مردم، برای دستیابی به مخاطبانی که ممکن است همزمان با اولین انتشار آن قطعه آنلاین نبوده باشند، اما همچنین ارتباط شخصی با محتوای تعاملی بیشتری دارند و می‌خواهند از طریق چرخ فلک درگیر شوند. برای انجام این کار می توانید از ابزارهایی مانند Canva استفاده کنید و این ابزار شگفت انگیزی است که من به شدت توصیه می کنم آن را بررسی کنید.

محتوای ایمیل. تمام آن پست‌های وبلاگ قدیمی، بسیاری از برندها این اشتباه را می‌کنند که روی این قطعات انتشار را فشار می‌دهند، و سپس، آن را یک روز می‌نامند. جایی نمی روند. شما افرادی دارید که در حال حاضر در سایت شما هستند و احتمالاً چیزهایی را دانلود می کنند و برای چیزهایی ثبت نام می کنند. از دنباله های ایمیل خود برای اشتراک گذاری مجدد این پست های وبلاگ قدیمی که ایجاد کرده اید و برای شما بسیار مهم هستند، استفاده کنید. زیرا با انجام این کار، می توانید با افرادی که برای اولین بار با شما ملاقات می کنند و با شما در تعامل هستند ارتباط برقرار کنید. و می‌توانید آن محتوای قدیمی را بیاورید، به‌خصوص اگر شگفت‌انگیز با یک ضربه باشد، و آن را برای مخاطبانتان زنده کنید تا دوستش داشته باشند، به آن اهمیت دهند و دوباره ببینند.

چگونه محتوای ویدیویی خود را زنده کنید

اکنون، نوع دیگری از دارایی، محتوای ویدیویی است. اگر پست‌های وبلاگ دارید، اگر کتاب‌های الکترونیکی دارید، اگر محتوایی متنی سئو دارید که از لنز متن ایجاد کرده‌اید، چرا همان متن را نمی‌گیرید و آن را به یک اسکریپت تبدیل نمی‌کنید؟ آن را به اسکریپتی تبدیل کنید که بتوانید روی دوربین بخوانید. آن را به فیلمنامه‌ای تبدیل کنید که ارزش خواندن داشته باشد، ارزش صحبت کردن را داشته باشد، و اگر شما شخصاً شبیه به این نیستید که می‌خواهید جلوی دوربین باشید و این موضوع شما را عجیب می‌کند، در عوض، ممکن است یک ویدیوی بدون چهره در جایی که در آن قرار دارد تهیه کنید. فقط صدای خود را با انیمیشن ها در پس زمینه. اما محتوای ویدیویی یک بازی شگفت‌انگیز برای شما است که می‌توانید آن را تغییر دهید، برخی از آن قطعات متن قدیمی را که ایجاد کرده‌اید دوباره بسته‌بندی کنید و سپس آنها را زنده کنید.

به نظر شما دومین موتور جستجوی محبوب دنیا کدام است؟ یوتیوب است. یوتیوب به شما این امکان را می‌دهد که اکنون پست‌های وبلاگی را که ایجاد کرده‌اید، که امیدوار بودید در گوگل رتبه‌بندی شوند و اکنون در دومین موتور جستجوی محبوب جهان قرار بگیرند، بگیرید. و اتفاقاً گوگل مالک یوتیوب است، بنابراین شما می توانید در هر دو سایت برنده شوید. این نمایشنامه است. حالا، این محتوای متنی است. وقتی آن دارایی ویدیویی را ایجاد کردید، اگر آن را ایجاد کنید و توسعه دهید، اکنون در یک موقعیت سه گانه قرار گرفته اید. زیرا اکنون می توانید آن محتوای ویدیویی را که توسعه داده اید بردارید و همچنین می توانید آن را به مجموعه ای کامل از محتوای جدید تبدیل کنید.

منظورم چیست؟ به طوری که دارایی محتوای ویدیویی که به تازگی ایجاد کردید، یک ویدیوی جدید، اسکریپت جدیدی که به تازگی ضبط کرده اید، شگفت انگیز است. فایل صوتی را بردارید، آن را از ویدیو استخراج کنید، و شروع به آپلود آن چیز در پادکست اپل کنید، آن را در Spotify آپلود کنید، آن را در همه پلتفرم های مختلف پادکست آپلود کنید، و اجازه دهید آن را بخواند. بگذارید به مخاطبان جدید برسد. آن را برای جستجو در پلت فرم پادکست بهینه کنید و به افراد بیشتری اجازه دهید صدایی را که در ویدیوی شما در این کانال های مختلف وجود دارد بشنوند.

اکنون، شما دو دارایی متفاوت دارید. شما یک قسمت پادکست دارید. شما آن را دارید و ویدیو را دارید. این دارایی ها را بگیرید و آنها را در پست های وبلاگی که تولید کرده اید جاسازی کنید. همان پست وبلاگی که چند سال پیش نوشتید، تاریخ‌ها را به‌روزرسانی می‌کند، اطلاعات جدید اضافه می‌کند و اکنون ویدیوی YouTube را که ایجاد کرده‌اید یا صدای پادکستی را که مستقیماً ایجاد کرده‌اید در آن قطعه جاسازی کنید. و اکنون، شما تجربه تعاملی تری برای کاربر و خواننده ای دارید که آن محتوا را مصرف می کند، درست است؟ سپس، هنگامی که این کار را انجام دادید، باید به صفحاتی در سایت خود نگاه کنید که قبلاً رتبه بالایی دارند.

اگر محتوایی دارید که رتبه‌بندی خوبی دارد و ترافیک ارگانیک ایجاد می‌کند، این دارایی‌های ویدیویی را بگیرید، این پادکست‌ها را بگیرید، آن‌ها را در این قطعات جاسازی کنید تا آن بخش‌ها دسترسی بیشتری داشته باشند، و چشم‌های بیشتری داشته باشند. و در نهایت بر رتبه شما در Spotifys، Apples و در خود YouTube تأثیر خواهد گذاشت.

حال، اگر محتوای ویدیویی دارید و از نقطه صفر با ویدیو شروع می‌کنید، فرض کنید ایده رفتن از متنی به ویدیو دیگر را قبول نکرده‌اید، اتفاقاً محتوای ویدیویی دارید، زیرا در طول سال‌ها، دوباره، قبل از برای آتش زدن آن بدون نتیجه، شما در YouTube سرمایه گذاری می کردید. فرض کنید در وبینارها سرمایه گذاری می کردید. بسیاری از برندها وبینار ایجاد می کنند. آنها را پشت دروازه گذاشتند. آنها تعداد زیادی ثبت نام دریافت می کنند و سپس، دیگر در واقع از آنها استفاده نمی کنند. دوستان، دارایی‌های ویدیویی را که ایجاد کرده‌اید بردارید و دقیقاً همین کتاب بازی را اجرا کنید. دقیقا همان playbook را اجرا کنید. آن وبینارهای قدیمی را انتخاب کنید، آنها را به پادکست تبدیل کنید، شروع به جاسازی آنها در پست های وبلاگ کنید یا محتوای طولانی بر اساس مطالب آن ویدیو بنویسید. آن را، صادرات رونوشت از ویدیویی که به تازگی ایجاد کرده‌اید یا سال‌ها پیش ایجاد کرده‌اید، بگیرید و شروع به رونویسی کنید. همه آن‌ها را به گونه‌ای در محتوا بازنویسی کنید که انسانی، دوستانه باشد، مردم آن را دوست داشته باشند، مردم دوست داشته باشند، و آنها را وادار به مصرف آن کنید.

سپس، کار بعدی که می خواهید انجام دهید این است که شروع به قطع کردن آن ویدیو کنید. شما می‌خواهید به دنبال لحظات کلیدی در ویدیویی باشید که سال‌ها پیش توسعه داده‌اید، یا اساساً، درست بعد از آن متن، می‌خواهید کلیپ‌های خاصی را از آن بگیرید و شروع به بسته‌بندی مجدد و تغییر کاربری آنها کنید. چند لحظه کلیدی را که در آن چیز خاصی می گویید، چیزی تاثیرگذار و مهم می گویید، مشخص کنید و سپس آن را کلیپ کنید و سپس شروع به اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی کنید. و کل چرخه دوباره شروع می شود.

چگونه محتوای صوتی خود را زنده کنید

حال، نوع دیگری از محتوایی که از این موضوع بیرون می آید و در مورد آن صحبت کردیم، پادکست ها، محتوای صوتی بود. کلیپ هایی از آن صداها، آن قسمت های ویدیوی خود را بگیرید و شروع به خرد کردن آن ها به شکل صوتی کنید. ادیوگرام در اصل تصویری است که موج صوتی را نشان می دهد. پس باز هم، اگر کسی نیستید که دوست دارید جلوی دوربین باشید، این یک جایگزین عالی است. و شروع به توزیع آن در شبکه های اجتماعی کنید. آنها را در همه پلتفرم های خود به اشتراک بگذارید. آنها را به اشتراک بگذارید، هشتگ کنید، اجازه دهید مردم آنها را مصرف کنند، درگیر شوند. همچنین، آن پادکست ها را به متن طولانی تبدیل کنید، و سپس دوباره، آنها را در پست های وبلاگ خود جاسازی کنید.

مردم، این کتاب بازی است که باید برای این قطعات محتوایی که زمان و انرژی زیادی روی آن سرمایه گذاری کرده اید اعمال کنید. و اگر می توانید، این سکانس ها را مرور کنید و آنها را زنده کنید، آنها را به روز کنید، آنها را بهبود بخشید و شروع به تغییر کاربری آنها کنید.

بازگشت سرمایه بیشتری به دست آورید، اعتبار برند خود را افزایش دهید و سر به فلک بکشید

شما قادر خواهید بود بازگشت سرما ه جدید، درآمد جدید، نتایج جدید را از محتوایی که چندین دهه پیش ایجاد کرده اید مشاهده کنید. و وقتی شروع به دیدن این موضوع کردید، در نهایت شاهد افزایش تعداد افرادی که در مورد برند شما صحبت می کنند خواهید بود. شما شاهد افزایش تعداد افراد علاقه مند به خرید راه حل، محصول، خدمات شما، هر چه که باشد خواهید بود. و از این رو، با داشتن یک موتور محتوا که اجازه نمی دهد محتوا فقط گرد و غبار جمع کند و آتش بگیرد، شما همچنین می توانید BA خود را افزایش دهید.

اعتبار برند شما در بازار این توانایی را دارد که شروع به افزایش کند، درست است؟ این هدف نهایی است. شما می‌خواهید اعتبار برند خود را افزایش دهید، زیرا اگر بتوانید این کار را انجام دهید، در نهایت می‌توانید مشتریان جدید خالص، فرصت‌های جدید خالص داشته باشید، و خودتان را برای موفقیت بلندمدت آماده خواهید کرد، این همان بازی است ما باید بازی کنیم و وقتی این کار را انجام دهید، اساساً خود را به عنوان یک کشتی موشکی آماده خواهید کرد. تو داری به ماه میری شما دیگر در تلاش برای بدست آوردن ضایعات نخواهید بود، و دیگر در مسابقه موش صحرایی نخواهید بود که همیشه سعی کنید بفهمید چه محتوایی را بعدا باید ایجاد کنید. زیرا محتوایی که باید بهینه سازی کنید، محتوایی که باید تولید کنید احتمالا قبلاً ایجاد شده است.

گام بعدی ساده است: به عقب برگردید، حسابرسی انجام دهید، شگفتی‌های یک‌باره خود را شناسایی کنید، دارایی‌های ROI رو به کاهشی را که قبلاً روی آن سرمایه‌گذاری کرده‌اید، شناسایی کنید، پیام‌های کلیدی را که می‌خواهید برای مخاطبان خود تکرار کنید، شناسایی کنید. و هنگامی که آنها را دارید، شروع به اجرای آنها از طریق این موتور کنید و به محتوای خود جان تازه ای بدهید. من راس سیموندز هستم. از اینکه «جمعه تخته سفید» من را بررسی کردید بسیار سپاسگزارم. امیدوارم از آن لذت برده باشید و شما را در اینترنت ببینم.

ecokhabari

توسط ecokhabari