Wp Header Logo 832.png

شفقنا- جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز(دوشنبه) در نخستین سالگرد عملیات طوفان الاقصی در بیانیه‌ای اعلام کرد که از هفت اکتبر و در طول یک سال، دشمن صهیونیستی مرتکب فجیع‌ترین جنایات و کشتارها شده و یک نسل کشی را علیه مردم ما آغاز کرده‌ است.

به گزارش شفقنا؛ وبگاه شبکه الجزیره نوشت: «حماس افزود استواری مردم بزرگ ما در نوار غزه و حمایت آنها از مقاومت همانند سنگی است که بر روی تمام نقشه‌های اشغالگران فرو ریخته است».

جنبش حماس تأکید کرد: «ترورهای ناجوانمردانه‌ای که اشغالگران علیه رهبران و نمادهای مقاومت انجام می‌دهند، ما را قوی‌تر و استوارتر می‌کند».

حماس افزود: جنبش تلا‌ش‌های زیادی برای توقف تجاوز و پایان دادن به رنج مردم فلسطین انجام داده و حتی به مذاکرات پاسخ مثبت داد و به توقف دائمی تجاوز و عقب نشینی کامل پایبند بود.

در بیانیه حماس آمده است: گسترش دایره تجاوزات دشمن صهیونیستی به کشورهای عربی و اسلامی ثابت می‌کند که این رژیم خطری جدی برای امنیت و ثبات منطقه است. ما از همه مردم خود در کرانه باختری، بیت‌المقدس، مناطق اشغالی و اردوگاه‌های پناهندگان می‌خواهیم تا مقاومت را تشدید کرده و در نبرد سیل الاقصی شرکت کنند تا افتخار دفاع از بیت‌المقدس و مقدسه الاقصی را به دست آورند.

حماس گفت: به تمام جهان اطمینان می‌دهیم که هیچ مصالحه‌ای بر سر حق مشروع مردم ما برای مقاومت در برابر اشغال به هر وسیله‌ای وجود نخواهد داشت.

این جنبش افزود: «ما دولت آمریکا را مسئول ادامه جنایات و نسل‌کشی می‌دانیم و از آن می‌خواهیم که سیاست متعصبانه خود را نسبت به اشغالگران متوقف کند».

این خبر را در الجزیره ببینید

 

 

 

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com