Wp Header Logo 835.png

شایانیوز- یادتون میاد اون قدیم ندیما چقدر منتظر میشدیم تا عید بشه، و یا ماه رمضان بیاد و بشینیم پای تلویزیون؟ این دو مناسبت خب به دلیل اینکه هر دو مهمانی و عید محسوب می شدند، در واقع سریال های خوبی هم داشتند. کانال به کانال میچیدیم که چه ساعتی کدوم رو ببینیم و کنار خانواده لذت ببریم. الان دیگه خبری از اون سریال ها و بازیگران نیست. “خانه به دوش” و یا “بزنگاه” و کلی سریال دیگه بازیگران مشور و محبوبی رو در خود داشتند و خونواده ها رو برای ساعت ها می خندوندن و شاد نگه
میداشتن. ای سریال ها اونقدری جذاب بودن و هنوز هم هستن، که شبکه آی فیلم تا به حال یه شونصد باری باز پخششون کرده اما همچنان بیننده و مخاطب خودشون رو دارند. مثلا سریال خانه به دوش با نقش آفرینی چهره هایی همچون حمید لولایی و مریم امیرجلالی و علی صادقی و فلور نظری بود. فلور خانوم نقش خواهر ناهید یا همون نسرین رو داشت که یه زن پولدار بود. در واقع نسرین با یک مرد پولدار ازدواج
کرده بود و ناهید سرنوشت فقیرانه ای داشت. فلور نظری از این سریال به بعد مشهور شد و دیگه هواداران خاص خودش رو داشت. 

فلور نظری

دعای مدل جدید و لاکچری فلور نظری

فلور نظری تا به حال در فیلم و سریال های طنز دیگری هم بازی داشته و جالبه که اصلا چهره یا لحن طنزی نداره، اما بیشتر در این ژانر دیده شده. البته که فلور نظری از یه جایی به بعد دیگه از این عرصه و شغل دور شد و در آلمان رفت و موند. البته که پیش از اینها هم خانوم بازیگر به آلمان رفت و آمد زیادی داشتن و این مدل بود که شیش ماه سال رو ایرانه و شیش ماه دیگش رو آلمان. فلور نظری از دست هنرمندانیست که دیگر چهره سابقش رو نداره چرا که بار ها زیر تزریقات ژل و عمل زیبایی رفته. خانوم بازیگر همیشه با فیلتر هم میان جلو دوربین و این مدلی خب بیشتر هم مورد توجه قرار میگیرند. وی اهل خوانندگی نیز هست و ویدیو های بسیاری از خود به اشتراک میگذارد که در حال انجام کارای مختلفه. مثلا اینبار رفت و شمع گذاشت و دعا کرد. البته که جا پیدا کردن واسه خانوم بازیگر برای شمع کمی تا قسمتی هم دشوار بود. در ادامه مشاهده می کنید فلور نظری رو در ویدیوی تازه منتشر شده.

 بیوگرافی فلور نظری

فلور نظری این روزها 56 سال سن دارد. او متولد ۱ بهمن ۱۳۴۷ در گیلان است که فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت و مدرک بازیگری از دانشگاه سوره نیز می باشد. فلور بانو کارش رو از تئاتر شروع کرد و تجربه تدریس در دانشگاه رو هم دارد.

فلور نظری

خانواده و اصالت

فلور نظری اصالتا اهل شهر لاهیجان استان گیلان است که با دو خواهر و یک برادر به دنیا اومده و بزرگ شده در خانواده ای 6 نفره می باشد.

فلور نظری

ازدواج و لایف استایل در آلمان

فلور نظری یک پسر به نام شروین دارد که از همسر طلاق گرفته اش است. البته که فلور بانو تنها پسرش رو در خانه نیما صدا میزند و حالا پسرش یه 20 ساله می شود که در آلمان زندگی می کند. او ازدواج کرده و همسر دارد که خب میشه عروس خانوم نظری.

فلور نظری که با عروس و پسرش در آلمان لایف استایل دارد، میگوید حتی اگر پیشنهاد کاری هم در ایران نداشته باشم اما چون همش در رفت و آمد هستم دلتنگی به وجود نمیاد.

فلور نظری

فلور نظری استاد کیک تولد

خانوم بازیگر از کیک پزی اش بسیار تعریف می کند و بر این نظر است که همیشه کیک تولد همه خونواده رو خودش میپزه که البته این روزها به دلیل مشغله زیاد، چندان فرصت این کار رو نداره اما خب به شدت عاشق کیک پختنه.

فلور نظری

خواهر پزشک و حجابی متفاوت

خواهر فلور نظری، خانوم دکتر فریبا نظری هستند که با حجابی متفاوت ریاست یکی از بخش های بنیاد شهید و جانبازان رو برعهده دارند و استاد دانشگاه نیز می باشد. فریبا نظری: ظاهر متفاوت ما برای خیلی ها سوال برانگیز است و من همیشه در جواب گفته ام خواهرم فلور از من مومن تر است، دیندار بودن به ظاهر نیست و دین اساسا در ظاهر خلاصه نمی شود.

فلور نظری

فعالیت های اجتماعی

فلور نظری یک سر دارد هزار سودا. او سفیر کودکان بد سرپرست و سفیر مبارزه با مواد مخدر می باشد، بر این عقیده هستش که همه میدونن ایشون آلمان هستن و فقط برای کار میان ایران!

وی در ادامه می گوید اینجا که هستم تمام وقتم رو بجای مهمانی و رستوران، به کودکان اوتیسم، کودکان سرطانی و فعالیت هایی اینچنین اختصاص میدم.

از انجام این کارها به شدت راضیم و برکتش رو هم خداوند به لحاظ روانی به من میرسونه و آرامش زندگی ام رو ناشی از همین دعاهای مردم میدونم.

فلور نظری

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com