Wp Header Logo 991.png

رئیس سازمان امور اراضی کشور، گفت: رصد و پایش هوشمند اراضی کشاورزی در سراسر کشور راه اندازی شده و به زودی دست افزارهای مورد نیاز یگان حفاظت از اراضی کشاورزی تهیه می شود.

راه اندازی پایش هوشمند اراضی کشاورزی سراسر کشور
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رضا افلاطونی رئیس سازمان امور اراضی کشور امروز در بازدید از یگان حفاظت اراضی کشاورزی، ضمن تبریک این هفته به مدافعان امنیت کشور، گفت: نیروی انتظامی وظیفه تأمین امنیت عمومی کشور را برعهده دارد و یگان حفاظت اراضی کشاورزی نیز مسئول تأمین امنیت غذایی و زیستی کشور است.

وی افزود: تأمین امنیت غذایی، زیستی و فراهم کردن امکان زیست در کشور کمتر از تأمین امنیت عمومی کشور نیست و یگان حفاظت وظیفه خطیری در این مورد بر عهده دارد چرا که ما امانتدار اراضی کشاورزی هستیم و باید از این اراضی محافظت کنیم و آن را به نسل آینده انتقال دهیم.
افلاطونی تصریح کرد: رعایت نظم و پیگیری فوری تماس‌های مردمی با سامانه ۱۳۱ بسیار حائز اهمیت است و همه کارکنان یگان حفاظت اراضی در سراسر کشور باید به آن توجه کنند.

وی اضافه کرد: رصد و پایش هوشمند اراضی کشاورزی در سراسر کشور راه اندازی شده و به زودی دست افزار‌های مورد نیاز نیز برای کارکنان یگان تهیه می‌شود تا شاهد حضور یگان هوشمند در کشور باشیم همچنین تجهیزات دفاع شخصی برای گشت‌های حفاظت از اراضی کشاورزی تهیه شده و لازم است از تجهیزات به روز استفاده شود.

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com