Wp Header Logo 2568.png

شفقنا- المیادین گزراش داد: عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله  با اشاره به این مطلب که  رژیم صهیونیستی همه لبنانی‌ها، حتی کسانی را که مسئول جنبه‌های مدنی و بشردوستانه هستند، هدف قرار می‌دهد، افزود: جنایت‌های رژیم صهیونیستی برای آگاه ساختن مردم کافی است.

آقای الحوثی در سخنانی که روز پنجشنبه در خصوص آخرین تحولات نبرد طوفان الاقصی ایراد کرد، گفت: آمریکایی‌ها شریک تجاوزات و جنایت‌های دشمن صهیونیست است و بدون کمک و مشارکت آمریکا دشمن نمی‌توانست در این مدت به جنایت‌های خود ادامه دهد.

آقای الحوثی با اشاره به اینکه آمریکایی ها و «رژیم صهیونیستیی‌ها» به دنبال دستیابی به یک هدف مشترک با پیشینه ها و باورهای مشابه هستند، افزود: آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که رژیم صهیونیستی را قادر به کنترل منطقه از نظر سیاسی و اقتصادی کنند.

وی با اشاره به اینکه هدف آمریکا و رژیم صهیونیستی این است که مردم ما بدون آزادی، استقلال و عزت بمانند و حق حیات متمدنانه نداشته باشند، افزود: دشمن به دنبال این است که مردم ما مطیع خدمت آن و به گونه ای که منافع آن را تامین کند.

رهبر انصارالله  در یک سخنرانی تلویزیونی افزود: آمریکایی‌ها و غرب با اسلحه، پول و حمایت سیاسی از رژیم صهیونیستیی حمایت می‌کنند و جنایات آن را توجیه می‌کنند و افزود: حوادث منطقه تصادفی نبوده و  ناگهان اتفاق نیفتاده است، بلکه حاصل مجموعه‌ای از امور ناشی از آنچه است که پیش از این وضعیت نیز بوده است.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین نکته در مورد آخرین دور درگیری‌ها با دشمن این است که این نسل از ملت‌های عرب و مسلمان  بفهمد که چه چیزی از آنها پنهان بوده است، و این موضوع مهمی است.

الحوثی با اشاره به اینکه دشمن از طریق ترور یا کشتار دسته جمعی دست به جنایت می زند اما در رویارویی میدانی ناکام می ماند، تاکید کرد: ثمره جهاد با تمسک مجاهدان به جهاد و اثربخشی آنها حاصل می‌شود.

آقای الحوثی درباره ادامه جنایت دشمن رژیم صهیونیستیی علیه آوارگان در نوار غزه با هدف قرار دادن خیمه ها و مراکز آوارگان گفت: دشمن صهیونیستی آوارگان را در چادرهای  خود با بمب های آتش زا هدف قرار داد تا کودکان، زنان و سالمندان را بسوزانند.

الحوثی به تداوم ضربه مقاومت به اشغالگری رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: ادامه عملیات مجاهدین در غزه با وجود جنایت و خیانت عربی و اسلامی مؤید کارآمدی گزینه جهاد است.

وی با بیان اینکه اگر حمایت‌های لازم اعراب از مردم فلسطین و مجاهدین می‌بود، اوضاع با آنچه که هست متفاوت می‌شد، افزود رژیم صهیونیستی از بدو تأسیس خطری برای  لبنان بوده است.

رهبر انصارالله یمن در خصوص مقاومت لبنان که در دوره اخیر عملیات خود را علیه اشغالگران تشدید کرده است، گفت:  حملات موشکی حزب الله نشان می دهد که پایمردی مقاومت در میدان در حال افزایش است.

وی خاطرنشان کرد: مجاهدان حزب‌الله منسجم، استوار و با بصیرت ظاهر شدند و عملکرد رزمی آنها مؤید انسجام کامل آنها و حضور و کنترل فرماندهی و کنترل است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: فعالیت‌های حزب‌الله در عرصه لبنان هماهنگ است و با وجود تلاش‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه آن، انسجام سیاسی مقاومت مشخص است.

الحوثی در خصوص خسارات اشغالگر رژیم صهیونیستی در لبنان گفت: دشمن رژیم صهیونیستیی در تلاش است تا میزان خسارات خود را پنهان کند و این سیاست را در همه جبهه ها اتخاذ می کند و دشمن همواره به دنبال جنگ  رسانه‌ای و گمراه ساختن مردم است، اما میزان تلفات آن در مرز لبنان بسیار بالا است.

رهبر انصارالله یمن در خصوص جبهه حمایت عراق از فلسطین گفت: جبهه حمایت از عراق بیش از هر زمان دیگری فعالتر شده است و پس از افزایش حملات دشمن علیه لبنان واکنش بیشتری نشان داده است.

الحوثی همچنین با اشاره به اینکه عراق در چارچوب طرح «اسرائیل بزرگ» از نیل تا فرات مورد هدف دشمن صهیونیستی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد:  خصومت شدید این رژیم  با مرجعیت در عراق نشانگر دشمنی با تمام ارکان ملت عراق است.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در نظر همه جهان، آغازگر تجاوز در داخل ایران است، افزود: وقتی ایران بر اساس حقوق خود و با همه ملاحظات به حملات دشمن صهیونیستی پاسخ می‌دهد،« اسرائیلی‌ها»، آمریکایی‌ها و کشورهای غربی این پاسخ را گامی در جهت تشدید تنش توصیف می‌کنند.

او افزود: آمریکا و کشورهای اروپایی برای رژیم صهیونیستی آزادی کامل قائل هستند و از آن دفاع می‌کنند  تا هرکاری که می‌خواهد انجام دهد و از آن به عنوان «دفاع از خود» یاد می‌کنند اما فلسطینی‌ها و  لبنانی‌ها و دیگر صاحبان واقعی سرزمین‌ها  از دیدگاه غرب حق دفاع از خود را ندارد و آنها این را یک اقدام تروریستی می‌دانند.

رهبر انصارالله یمن درباره تحولات جبهه حمایت از یمن اعلام کرد که تعداد کشتی‌های هدف‌گیری شده مرتبط با دشمن صهیونیست، آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها به ۱۹۶ کشتی رسیده است.

عبدالملک الحوثی تأکید کرد: حمایت ما از فلسطین با حملات موشکی و پهپادی به رژیم صهیونیستی ادامه دارد و   و عملیات این هفته با 25 موشک بالستیک، موشک کروز و پهپاد انجام شد.

الحوثی همچنین از مشارکت مردم یمن در راهپیمایی های گسترده در پاسخ به ندای برادران جنبش مقاومت اسلامی حماس در اولین سالگرد طوفان الاقصی تقدیر کرد و راهپیمایی های یمن را بزرگترین راهپیمایی در جهان توصیف کرد.

رهبر انصارالله یمن خاطرنشان کرد: دشمن آمریکایی و انگلیسی به بمباران هوایی و دریایی خود علیه یمن ادامه می دهد و به دنبال وارد کردن سایر کشورها در این عملیات است اما تاکنون شکست خورده است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه کارزار تبلیغاتی و رسانه‌ای علیه مردم عزیز یمن برای ایجاد تزلزل درجبهه داخلی در خدمت آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه دارد، تأکید کرد: مردم عزیز یمن از آگاهی بالایی برخوردارند و به هدف پشت تبلیغات، جنگ روانی و تلاش دشمنان برای برهم زدن جبهه داخلی پی برده‌اند.

او با اشاره به اینکه مردم یمن  همچنان بر سر موضع خود برای حمایت از مردم فلسطین و لبنان و در برابر دشمن خدا و بشریت، دشمن صهیونیستی و حامیان آنها هستند، افزود: مردم یمن به جهاد نظامی و فعالیت سیاسی، رسانه‌ای و فعالیت‌های مردمی ادامه می‌دهند.

الحوثی از مردم یمن خواست که به عنوان بخشی از جهاد خود و بیان وفاداری، اعتبار و استواری بی دریغ خود، به راهپیمایی های هفتگی میلیونی ادامه دهند و در میدان حضور داشته باشند.

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com