Wp Header Logo 2725.png

شفقنا- وزیر کشور در پیامی تاکید کرد: شهید سنوار از نسل مردانی است که بعد از شهادت دشمنانشان را بیشتر می‌ترسانند، همان طور که سیدحسن نصرالله، اسماعیل هنیه و قاسم سلیمانی با شهادتشان، در رگ های جبهه مقاومت خون تازه ای را دمیدند.

به گزارش شفقنا، متن پیام دکتر اسکندر مومنی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت الهام بخش و حماسی یحیی سنوار، رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی «حماس» را به رهبر معظم انقلاب، امت اسلامی و همه آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می کنم.

رادمردی که همه عمرش را صرف مبارزه و جهاد علیه ظلم و اشغالگری کرد و چنین مرگ سرافرازانه و شورانگیزی، شایسته رهبر شجاعی چون اوست. یحیی سنوار از نسل مجاهدانی است که بعد از شهادت دشمنانشان را بیشتر می‌ترسانند.

همان طور که سیدحسن نصرالله، حاج قاسم سلیمانی و اسماعیل هنیه با شهادتشان، در رگ های جبهه مقاومت خون تازه ای دمیدند، شهید سنوار نیز حیات تازه ای را به مجاهدان راه آزادی قدس اعطا می کند.

خون این مبارز و اسطوره مقاومت، قطعا رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی را بیش از پیش به زوال نزدیک می کند.آن فرمانده دلیر با شهادتی که از پیِ مبارزه تا آخرین قطره خون رقم زد به الگویی جاودانه و احیاگر نزد مجاهدان و رزمندگان جبهه حق تبدیل شد و به چهره تاریخ، روشنایی دیگر خواهد بخشید.

اسکندر مومنی

وزیر کشور

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com