Wp Header Logo 3150.png
آفتاب‌‌نیوز :

اجازه بدهید در ادامه کمی بیشتر، فستیوال‌هالی دبی را معرفی کنیم تا در موقع سفر به این شهر با بلیط تهران به دبی به شکل بهتری از جذابیت دبی بهره ببرید.

جشنواره‌های خرید دبی و سورپرایز‌های جذاب در تابستان

اگر شما هم قصد دارید به دبی بروید و با دست پر از سوغات بعد از تهیه بلیط دبی به تهران، به ایران بازگردید، حتماً تابستان را برای سفر خود به این شهر کویری عربی انتخاب نمایید. جالب است بدانید که یکی از محبوب‌ترین جشنواره‌های خرید دبی، جشنواره تابستانه آن است. با سفر تابستانه به مقصد دبی، اتفاقات هیجان‌انگیزی در انتظار شما است. اگرچه هوای گرم و شرجی در این فصل سال امکان تفریح در فضای آزاد را برای شما محدود می‌کند، اما ویژگی جذاب سفر تابستانی به دبی این است که می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری و تفریحات تابستانی آن به‌طور رایگان بازدید کنید.

نکته قابل‌توجه دیگر این است که می‌توانید با کارت پرواز خود از تخفیف‌های انحصاری که مراکز خرده‌فروشی ارائه می‌کنند و انواع تفریحات و رستوران‌ها و اسپا‌های لوکس آن بهره ببرید. این جشنواره که از ۲۵ می‌تا ۳۱ آگوست یعنی از ۵ خرداد تا ۱۰ شهریور برقرار است، بهترین زمان برای لذت‌بردن از خرید‌های تخفیفی و بازدید‌های رایگان است.

تخفیف خرید در دبی با کارت پرواز امارات

آب‌وهوای دبی در زمستان معتدل است و این موضوع باعث می‌شود که تقاضا برای سفر به دبی در این فصل بیشتر از سایر روز‌های سال باشد. این موضوع نیز موجب می‌شود که مسئولین گردشگری دبی برای جذب توریست‌ها در سایر روز‌های سال و به‌ویژه در تابستان، جشنواره‌های خوبی برگزار کنند. علاوه‌برآن هواپیمایی امارات شرایطی را فراهم کرده تا با استفاده از My Emirates Pass کارت پرواز خود بتوانید از تخفیف‌های متعددی در دبی برخوردار شوید. البته دقت داشته باشید که مدت‌زمان استفاده از این پیشنهاد ویژه امارات، فقط طی زمانی ۲۸ ژوئن تا ۱ سپتامبر یا ۸ تیر تا ۱۱ مرداد است؛ بنابراین وقت را از دست ندهید.

با داشتن کارت پرواز امارات می‌توانید از تخفیف‌های ویژه برای استفاده از رستوران‌ها، اسپا‌های لوکس، فروشگاه‌های معروف، استخر‌ها و سواحل خصوصی و… بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید از برخی جاذبه‌های خانوادگی، مانند پارک آبی لگولند، سکوی بازدید برج خلیفه، پارک آبی Aquaventure در آتلانتیس، تماشای فیلم‌های هالیوودی در موشن گیت دبی و… برخوردار شوید. در ادامه اجازه بدهید با فستیوال‌های معروف دبی بیشتر آشنا شویم.

فستیوال خرید دبی Dubai Shopping Festival

چگونه بلیط‌های ویژه برای فستیوال‌های دبی تهیه کنیم؟

مراکز خرید را می‌توان در فهرست انواع جاذبه‌های دیدنی دبی قرارداد. فستیوال خرید این شهر طرفداران زیادی در سرتاسر جهان دارد و رویدادی است که سالانه در شهر دبی به مدت حداقل یک ماه برگزار می‌شود. جالب است بدانید که طراح اولیه ایده اولیه این فستیوال، شیخ محمد بن راشد آل مکتوم (حاکم کنونی دبی) است و اولین‌بار این جشنواره در ۱۶ فوریه سال ۱۹۹۶ برگزار شده است.

از سویی دیگر هدف از برگزاری این جشنواره رونق بخشیدن به صنعت تجارت خرده‌فروشی در دبی بوده است. اما به‌مرورزمان این جشنواره تبدیل به یک جاذبه توریستی در این شهر می‌شود و همه ساله با شعار جالب “یک جهان، یک خانواده، یک جشنواره” در این شهر برگزار می‌شود.

درعین‌حال جشنواره خرید دبی هر سال بهتر متفاوت از سال پیش اجرا می‌شود و شگفتی‌های زیادی برای نمایش دارد. از جمله این شگفتی‌ها می‌توان به جوایز ویژه، کنسرت رایگان، تخفیف‌ها تا ۷۵ درصد، خدمات رایگان برای کودکان و… اشاره کرد. همچنین با خرید این فستیوال می‌توانید در قرعه‌کشی‌هایی با جوایز میلیونی شرکت کنید.

جشنواره خرید زمستانه دبی

اگر تصمیم گرفتید که در فصل زمستان به دبی سفر کنید و در جشنواره‌های خرید آن شرکت کنید، بهتر است بدانید که در این فصل هم جشنواره‌های حراجی برگزار می‌شود. سالانه جشنواره‌های خرید دبی حدود یک ماه در دسامبر تا ژانویه یا به عبارتی در محدوده زمانی اواسط آذر تا اواسط دی‌ماه برگزار می‌شود؛ بنابراین در این زمان می‌توانید علاوه بر شرکت در برنامه‌های شاد هم‌زمان با سال نو میلادی، از تخفیف‌های ویژه در تخفیف‌ها و حراجی‌های دبی استفاده کنید.

در فستیوال خرید دبی چه خبر است؟

چگونه بلیط‌های ویژه برای فستیوال‌های دبی تهیه کنیم؟

در زمان برگزاری جشنواره خرید دبی، برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود. البته مهم‌ترین آن‌ها تخفیف‌های طلایی و جذاب است. اما در کنار آن می‌توانید در قرعه‌کشی‌ها و مسابقات هیجان‌انگیز شرکت کنید یا از برنامه‌های سرگرمی و آتش‌بازی لذت ببرید. همچنین در این جشنواره‌ها فرصت خوبی برای شکم گردی فراهم می‌شود تا یک وعده‌غذایی خوشمزه را بعد از گشت‌وگذار میل کنید و از طعم خوب آن لذت ببرید.

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com