Wp Header Logo 3388.png

شفقنا- ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه اعلام کرد که نیروهایش ده‌ها شبه‌نظامی را در جریان عملیاتی در شهر جبالیا در شمال نوار غزه دستگیر کرده‌اند.

به گزارش شفقنا؛ روزنامه تایمز اسرائیل نوشت در حالی که ارتش به غیرنظامیان فلسطینی دستور تخلیه مناطقی را که شاهد درگیری‌های خشونت آمیز بود، صادر کرد، پلیس افراد مسلح در این مناطق را دستگیر کرد.

ارتش اسرائیل افزود که از آغاز عملیات در اوایل ماه جاری، ده‌ها هزار غیرنظامی فلسطینی از طریق کریدورهای بشردوستانه اختصاص داده شده توسط اسرائیل از جبلیا تخلیه شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای این رژیم روز سه‌شنبه بسیاری از شبه‌نظامیان را در جریان عملیاتی که در جبلیا انجام شد کشته و سلاح‌های آنان را نیز ضبط کردند.

از سوی دیگر، خبرگزاری وفا فلسطین گزارش داد که در ساعات اولیه بامداد چهارشنبه، شمال نوار غزه شاهد تشدید حملات نظامی خطرناک از سوی نیروهای ارتش اسرائیل بود و هواپیماهای جنگی بیش از 20 حمله به مناطق مختلف از نوار غزه انجام دادند.

این خبرگزاری به نقل از منابع پزشکی اعلام کرد که این حملات منجر به شهادت و زخمی شدن ده‌ها نفر از جمله زنان و کودکان در نتیجه هدف قرار دادن خانه‌های غیرنظامیان شده است.

این خبر را در اسکای نیوز ببینید

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com