Wp Header Logo 3518.png

معاون وزیر نیرو در امور انرژی گفت: صنعت برق مدیون فعالیت بخش خصوصی است و دستگاه‌های دولتی باید انعطاف پذیری بیشتری نسبت به آنها داشته باشند.

ضرورت افزایش انعطاف‌پذیری دولتی‌ها در صنعت برق
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور انرژی در آیین افتتاحیه بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت برق گفت: نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق محلی برای ارزیابی رشد کمی و کیفی محصولات داخلی است و بسیاری از  تولیدکنندگان صنعت برق که محصولاتشان نشان بین‌المللی دارند، ابتدا فعالیت خود را از همین نمایشگاه شروع کردند و اکنون در عرصه بین‌المللی از تولیدکنندگان بسیار خوب به شمار می‌روند.

 

وی افزود: صنعت برق مدیون فعالیت‌های بخش خصوصی است و دستگاه‌های دولتی باید انعطاف‌پذیری بیشتری در مواجهه با آنها داشته باشند و میدان را برای فعالیت‌های بخش خصوصی باز کنند.

حائری با بیان اینکه فعالیت‌های برق بسیار گسترده است و شامل تمام فنون و مهندسی‌هایی می‌شود که وجود دارد، تصریح کرد: پارسال در کنار نمایشگاه برق نمایشگاه فن بازار برای تجاری سازی محصولات برگزار شد که هر دو سال یک بار برگزار می‌شود. باید نتیجه این نمایشگاه را امسال در محصولات مشاهده کنیم.

 

معاون وزیر نیرو بیان کرد: وزیر نیرو هم اکنون در اجلاسی در چین حضور دارد، با این حال تأکید داشت که این نمایشگاه در موعد مقرر خود برگزار شود.

 

معاون وزیر نیرو در امور انرژی گفت: این نمایشگاه راهبرد دانش‌بنیانی خود را رعایت کرده و محصولاتی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود مطابق با نیاز بازار و علم روز است.

 

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com