در میان بازی های آفلاین موبایلی 2023 تاحد ممکن سعی نمودیم به مواردی اشاره داشته باشیم که بتواند شمارا برای مدت زمان طولانی سرگرم و گیم پلی متفاوتی را نسبت به دیگر بازی های امروزی در اختیارتان قرار دهد. برای شروع میتوانید با 11 مورد از بازی های خوب این مبحث آشنا شوید.

در واقع بسیاری از افراد براین باور بودند که جدیدترین بازیهای آفلاین اندروید 2023 بی شک جزو بهترین ها هستند. نمیتوان به این مورد زیاد دل خوش نمود زیرا فاکتورهای بسیاری برای انتخاب یک بازی ایده آل وجود داشته که اگر در انتخاب بازی رعایت نشود قطعا لیست خوبی از آب درنخواهد آمد. به همین دلیل سعی کردیم به بازی های جدید آفلاین گوشی که با امتیاز بالایی همراه هستند اشاره کنیم. جهت معرفی بازی های لیست با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

بهترین بازی های آفلاین موبایلی 2023

جهت آشنایی با جدیدترین بازیهای آفلاین اندروید 2023 که گزینه خوبی برای سرگرمی هستند باما همراه باشید. همچنین پیشنهاد میشود بازی های جدید آفلاین گوشی که در اختیار دارید را برایمان به اشتراک بگذارید تا دیگر کاربران قادر به استفاده از آنها باشند. بازی های نامبرده براساس فاکتورگیری های متعدد پلازا جمع آوری شده است که در این میان میتوانید با محصولات خوبی در سبک و سیاق های مختلف سروکار داشته و به دنبال بهترین آنها باشید.

1. بازی Trial Xtreme 4؛ بازی های آفلاین موبایلی 2023

1. بازی Trial Xtreme 4 بازی های آفلاین موبایلی 2023



  • اندروید مورد نیاز: 4.0 و بالاتر
  • حجم بازی: 23 مگابایت
  • امتیاز کاربران: 4.2 از 5

Trial Xtreme 4 دلیل خوبی برای سرگرمی به صورت آفلاین بوده است. ماهیت کلی این بازی امروزه برکسی پوشیده نیست زیرا شرکت توسعه دهنده آن با درنظر گرفتن مزایای بسیار توانسته سیل عظیمی از کاربران را به سمت خود جذب نماید که در این راستا میتوانید با گزینه خوبی سروکار داشته باشید.

همچنین بخوانید :

طراحی مناسب و صدای عالی در ورند بازی Trial Xtreme 4 تاثیر بسزایی خواهد داشت اما بخش اصلی و جذاب بازی وجود سیستم دشواری مراحل بوده است. با عبور از مراحل ابتدایی میتوانید به سراغ چالش هایی بروید که برای پشت سر گذاشتن آنها باید زمان بسیاری را صرف کنید و این مورد اصلی ترین دلیل برای سرگرمی بوده است.

2. بازی Hill Climb Racing؛ جدیدترین بازیهای آفلاین اندروید 2023

2. بازی Hill Climb Racing جدیدترین بازیهای آفلاین اندروید 2023



همچنین بخوانید :
  • اندروید مورد نیاز: 2.2 و بالاتر
  • حجم بازی: 19 مگابایت
  • امتیاز کاربران: 4.4 از 5

Hill Climb Racing یکی دیگر از بازی های خوب این لیست بوده که با ماهیت جذاب خودش توانسته امتیاز مناسبی را از سوی کاربران کسب کند. طراحی دو بعدی ولی دیدنی بازی میتواند شمارا با چالش های بسیاری مواجه کند که در راستای رسیدن به هدفتان باید از موانع بسیاری عبور کنید و چالش های زیادی را پشت سر بگذارید.

بازی اندرویدی Hill Climb Racing شاید از زوایای بسیاری یک بازی تکراری باشد ولی بدنیست بدانید که گیم پلی آن قادر به سرگرم نمودن شما برای مدت زمان طولانی خواهد بود. ماشین های بسیاری در این بازیو جود داشته که با دستیابی به آنها میتوانید روند پشت سر گذاشتن مراحل بازی را با سرعت بالاتری در پیش بگیرید.

3. بازی Traffic Rider؛ لیست بازی های آفلاین گوشی در سال 2023

4. بازی Traffic Rider لیست بازی های آفلاین گوشی در سال 2023



  • اندروید مورد نیاز: 4.4 و بالاتر
  • حجم بازی: 87 مگابایت
  • امتیاز کاربران: 4.3 از 5

اگر بخواهیم یک بازی موتورسواری عالی که از دید گیمرهای بسیاری گزینه خوبی برای سرگرمی بوده است را انتخاب کنیم باید بدانید که Traffic Rider یک گزینه عالی بوده است. بیش از 500 میلیون بار دانلودی از گوگل پلی و کسب امتیاز 4.3 بازگو کننده ویژگی های بسیار این بازی بوده است.

همچنین بخوانید :

Traffic Rider یک بازی شبیه سازی موتور بوده که نقش شما موتور سواری در مسیرهای بسیار با موانع مختلف بوده است. موانعی که شمارا به یک موتورسوار حرفه ای تبدیل میکند. امکان خرید موتور جدید و ارتقاء موتور در این بازی وجود داشته است که برای این مورد ویژگی های بسیاری برایتان درنظر گرفته شده است.

4. بازی CSR Racing 2؛ بهترین بازی های آفلاین گوشی اندروید ۲۰۲۳

5. بازی CSR Racing 2 بهترین بازی های آفلاین گوشی اندروید ۲۰۲۳



  • اندروید مورد نیاز: 4.4 و بالاتر
  • حجم بازی: 989 مگابایت
  • امتیاز کاربران: 4.6 از 5

بی برو برگشت یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید در سراسر جهان CSR Racing 2 بوده است که با حجم بالای خود توانسته میزبان ویژگی و گرافیک بسیار خوبی باشد. توسعه دهنده بازی که NaturalMotionGames Ltd نام داشته توانسته محصولی را عرضه کند که تا کنون بیش از 50 میلیون بار دانلود شود.

وجود ماشین های بسیار در کنار سفارشی سازی هریک سبب خواهد شد تا بتوانید با بازی خوبی مواجه باشید. چالش های بسیاری در این بازی وجود داشته که برای پشت سر گذاشتن آنها باید مهارت های خود در این زمینه را افزایش دهید تا بتوانید به هدفی که در سر دارید برسید. در ادامه لینک دانلود بازی برایتان درنظر گرفته شده است.

5. بازی Alto’s Odyssey؛ گرافیکی ترین بازی آفلاین گوشی در سال 2023

6. بازی Alto’s Odyssey گرافیکی ترین بازی آفلاین گوشی در سال 2023



  • اندروید مورد نیاز: 5.1 و بالاتر
  • حجم بازی: 101 مگابایت
  • امتیاز کاربران: 4.4 از 5

Alto’s Odyssey یکی از ماجراجویی ترین بازی های آفلاین در این لیست بوده که توانسته گرافیک بسیار دیدنی و جذابی را در اختیار گیمرقرار دهد. حال شما برای کسب تجربه جدید انتخاب شده اید که برای رسیدن به هدفتان در بازی باید از مسیرهای بسیاری عبور نمایید.

همچنین بخوانید :

لازم است بدانید که Alto’s Odyssey توانسته امتیاز و جوایز بسیاری را از سوی سایت های مختلف این حوزه کسب کند. وجود دنیای وسیع بازی میتواند دلیل خوبی برای سرگرمی در دراز مدت باشد که مراحل بسیاری در این بازی آفلاین وجود داشته است که میتواند شمارا سرگرم خودش نماید.

6. بازی World of Steel: Tank Force؛ بهترین بازیهای موبایلی آفلاین ۲۰۲۳

7. بازی World of Steel: Tank Force بهترین بازیهای موبایلی آفلاین ۲۰۲۳



  • اندروید مورد نیاز: 2.3 و بالاتر
  • حجم بازی: 77 مگابایت
  • امتیاز کاربران: 4.3 از 5

World of Steel: Tank Force از زوایای بسیاری یک بازی خوب اکشن و استراتژی بوده است. پیروزی در سرزمین جنگ زده کار دشواری بوده که شما باید از پس آن بر بیایید و در مقابل دشمنان بسیاری حضور خواهند یافت. برای شکست دادن دشمنان باید تمرکز خود را افزایش دهید زیرا مسیر سختی را در پیش خواهید داشت.

بطور کلی بازی World of Steel: Tank Force را میتوان یک گزینه مناسب برای سرگرمی در مدت زمان کوتاه دانست. امکان سفارشی سازی و آزادسازی مراحل بیشتر برایتان مقدور خواهد بود که اینکار را میتوانید در شرایط مختلفی انجام دهید.

  • دانلود بازی World of Steel: Tank Force برای: اندروید

7. بازی Modern Critical Warfare؛ بازی های آفلاین موبایلی 2023

8. بازی Modern Critical Warfare بازی های آفلاین موبایلی 2023



  • اندروید مورد نیاز: 4.1 و بالاتر
  • حجم بازی: 38 مگابایت
  • امتیاز کاربران: 4.6 از 5

Modern Critical Warfare یک بازی اکشن تیراندازی برای آیفون است که از سوی توسعه دهنده توانسته ویژگی های خوبی را دریافت کند. سلاح های بسیاری در این بازی وجود داشته که با دستیابی به آنها میتوانید روند نابودسازی دشمنان را با سرعت بالاتری در پیش بگیرید. این بازی تیراندازی در نگاه اول شاید ساده به نظر برسد ولی باید بدانید که سبک تیراندازی و اکشن آن عامل مهمی در تقویت گیم پلی و حضور بازی در لیست بهترین بازی های آفلاین موبایلی 2023 بوده است.

11. بازی DEAD RAIN 2: Tree Virus بازی های آفلاین سال 2023

11. بازی DEAD RAIN 2: Tree Virus بازی های آفلاین سال 2023



  • اندروید مورد نیاز: 5.0 و بالاتر
  • حجم بازی: 83 مگابایت
  • امتیاز کاربران: 4.2 از 5

در میان جدیدترین بازی های آفلاین موبایل بدنیست بدانید که بازی اندرویدی DEAD RAIN 2 : Tree Virus با در اختیار داشتن نبردهای اکشن بسیار توانسته میزبان گیمرهای بسیاری از سراسر جهان باشد که بی تردید در این زمینه میتوانید با گیم پلی بسیار خوبی برای سرگرمی مواجه باشید. لازم است بدانید که در طول نبردهای بازی شما راهی جز شکست دشمنان ندارید زیرا این موضوع باید به نحوی انجام گیرد که حتی یک مورد از نیروهای دشمن زنده نماند تا بتوانید به مراحل بعدی بازی بروید.

در لیست بازی های موبایل ۲۰۲۳ آفلاین همانطور که شاهد هستید بازی های خوبی معرفی شده که DEAD RAIN 2 : Tree Virus با در اختیار داشتن یک زراد خانه عظیم میتواند شمارا به سلاح های مختلفی برساند که با استفاده از انها قادر به شکست دادن دشمنان خواهید بود. کیفیت عالی و صدای جذاب دو عنصر دیگر بازی بوده که در این زمینه میتوانید بطور کامل آنها را لمس کنید و از بازی نهایت لذت را ببرید. در ادامه به لینک دانلود بازی دسترسی خواهید داشت. شما عزیزان میتوانید بازی های پیشنهادی خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

  • دانلود بازی DEAD RAIN 2 : Tree Virus برای اندروید

سخن پایانی

معرفی بهترین بازی های آفلاین موبایلی 2023 به پایان رسید که در این میان سعی کردیم به گزینه های خوب و جدیدی اشاره داشته باشیم. اگر در خصوص معرفی جدیدترین بازیهای آفلاین اندروید 2023 با سوال یا مشکلی مواجه هستید میتوانید در بخش نظرات باما در ارتباط باشید. همچنین میتوانید بازی های جدید آفلاین گوشی پیشنهادی خود را برای ما در بخش نظرات ارسال کنید که اینکار سبب رشد بهتر مقاله از زوایای بسیار خواهد شد. با ما همراه باشید.

منتخب کاربران

source

توسط