کد خبر : 1973443 |
26 مهر 1402 ساعت 18:42 |
16K بازدید |

8
دیدگاه


سفیان امرابط، مدافع منچستریونایتد، از تمرینات تیم ملی کشورش، مراکش برای بازی در مقابل لیبریا، به دلیل مصدومیت کناره گیری کرد.

سریال بدبیاری‌های یونایتد ادامه دارد: یک مصدوم جدید

به گزارش “ورزش سه”، امرابط پیش از شروع فیفا دی و در جریان حضورش در تیم منچستریونایتد، مصدومیتی داشت اما به امید اینکه شاید بتواند در یکی از دو بازی مقابل ساحل عاج یا لیبریا برای کشورش به میدان برود، در فیفادی به تمرینات مراکش پیوست. او بازی مقابل ساحل عاج را از دست داد و با وجود امیدواری به بهبودی اش، شب گذشته در پیروزی 3-0 مراکش بر لیبریا نتوانست حتی دقایقی برای این تیم به میدان برود.

ولید رگراگی، سرمربی مراکش در مورد او گفت: ” چیز جدیدی وجود ندارد، ما از قبل می دانستیم که سفیان مصدوم است. باید راه حل و جایگزینی پیدا کنیم و بازیکنانی داریم که می توانند جای خالی او را پر کنند.”

1941558

هافبک مراکشی ماه گذشته مجبور به کناره گیری از بازی های بین المللی شد و اتلتیک گزارش داد که ستاره تازه وارد یونایتد از ناحیه کمر مصدوم است. امرابط با یک قرارداد قرضی از فیورنتینا به یونایتد پیوست و شیاطین سرخ مبلغ 8 میلیون پوند را به تیم ایتالیایی پرداخت کردند و این امکان را دارند که تابستان آینده این قرارداد را با مبلغ 27 میلیون یورو دائمی کنند. این بازیکن 27 ساله در این فصل 5 بازی برای یونایتد انجام داده است که بیشتر در پست دفاع چپ بازی کرده است.

وضعیت امرابط تن هاخ را که در شرایط بدی قرار دارد، در وضعیت دشوارتری قرار می دهد. او علاوه بر همه حواشی اطراف تیم لوک شاو، تایرل مالاسیا، آماد دیالو، لیساندرو مارتینز و آرون وان بیساکا را در یک مقطع سخت از فصل در اختیار نخواهد داشت و رافائل واران، میسون مانت و راسموس هویلوند هم به تازگی از مصدومیت برگشته اند و شرایط کاسمیرو هم بعد از بازی مقابل اروگوئه، برای او در هاله ای از ابهام قرار دارد.

source

source

توسط