بازی The First Berserker: Khazan معرفی شد

مدتی بود که می‌دانستیم Nexon در حال کار بر روی یک اکشن نقش‌آفرینی بر اساس Dungeon Fighter Online است و در مراسم گیم اواردز، رسما از بازی The First Berserker: Khazan رونمایی کرد.

این تریلر که در زیر می‌توانید مشاهده کنید، نماهای زیادی از مبارزات بی‌رحمانه و سریع بازی و زیبایی بصری چشم‌نواز آن را به نمایش می‌گذارد.

یوتیوب


مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلمی که می‌توانند بازی‌ های ویدیویی عالی بسازندالگوی سینمایی برای تولید بازی
۱۰ فیلمی که می‌توانند بازی‌ های ویدیویی عالی بسازند

The First Berserker: Khazan بازیکنان را در نقش خزان، ژنرال بزرگ امپراتوری Pell Los قرار می‌دهد که پس از شکست Berserk Dragon Hismar، به دروغ متهم شده و توسط امپراتورش تبعید می‌شود و سپس به دنبال گرفتن انتقام می‌افتد.

استودیو سازنده Neople می‌گوید سری DNF ترکیبی از عملکرد سریع و پرانرژی جنگ‌جویان قدیمی با عناصر RPG کلاسیک است که همگی در سبک هنری انیمه‌ای ترکیب شده‌اند. با این حال، در بازی The First Berserker: Khazan، بازیکنان می‌توانند انتظار نبرد هک و اسلش و سفارشی‌سازی فراوان را داشته باشند.

برای زنده ماندن، بازیکنان باید در مبارزات تسلط پیدا کنند، مهارت‌های شخصیت را ارتقا دهند و اسلحه‌ها و زره‌ها را ترکیب کنند (هر کدام دارای امتیازات منحصر به فرد). هرچه تعداد ماموریت‌های بیشتری انجام شود، باس‌ها سخت‌تر می‌شوند، اما شکست دادن آن‌ها و به پایان رساندن ماموریت‌ها، تجهیزات و توانایی‌های قدرتمندی را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد.

The First Berserker: Khazan برای پلی‌ استیشن ۵، ایکس‌باکس سری X/S و رایانه‌های شخصی در حال توسعه است، هرچند هنوز تاریخ انتشار این عنوان مشخص نشده است.


مطلب پیشنهادی:ویجی کست: فیلم های اقتباسی از بازی ها بالاخره خوب میشن؟
ویجی کست: فیلم های اقتباسی از بازی ها بالاخره خوب میشن؟


بهترین بازی های سال ۲۰۲۳ از نگاه ویجیاتو

فیلم نامه Dune 3 تقریبا به صورت کامل نوشته شده است - ویجیاتو

source

توسط