ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور در حاشیه سفر دوم ریاست جمهوری به استان البرز از روند اجرایی تصفیه خانه آب شماره ۳ کرج بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، روز جمعه ۱۷ آذر همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان البرز هاشم امینی مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور به همراه حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آبفای البرز از روند پیشرفت عملیات اجرایی تصفیه خانه آب شماره ۳ کرج با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد بازدید کرد و گفت: احداث این تصفیه خانه برای جبران کمبود آب کلانشهرهای کرج و فردیس اولویت اول شرکت مهندسی آبفا کشور در استان البرز بوده که تلاش می شود تا از حداکثر ظرفیت قانونی منابع مالی بودجه مورد نیاز این طرح بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان استفاده شود.

وی در ادامه تصریح کرد: ظرفیت این تصفیه خانه ۵۷۰ لیتر در ثانیه بوده وجعیت معادل ۲۲۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهد.

تسریع و تکمیل سامانه هوشمند تاسیسات آبفا استان البرز ضروری است

وی در ادامه از سیستم کنترل هوشمند (اسکادا) شرکت آبفای البرز بازدید و بر ضرورت آن در پایش و کنترل  بهنگام و خطوط و شبکه توزیع آب تاکید کرد.

امینی گفت: کلانشهر کرج در حالی که در مجاورت پایتخت قرار گرفته است زیرساخت‌های کافی برای مدیریت پیشرفته متناسب با رشد جمعیت نبوده و لازم است ریل گذاری و سرمایه گذاری بیشتری  درحوزه اسکادا شرکت آبفا استان انجام شود.

وی با اشاره به اینکه واحد تله متری شرکت آبفا البرز نسبت به ماه های گذشته از این پروژه پیشرفتی خوبی برخوردار است از حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آبفای البرز و دست اندرکاران این پروژه تقدیر کرد و خواستار تسریع در عملیات تکمیلی سیستم اسکادا شد.

حمید رضا نامداری مدیرعامل شرکت آبفای البرز در این بازدید اظهار کرد: این طرح جزو مصوبات سفر اول ریاست جمهوری بوده و درصورت تحقق منابع مالی در تمامی جبهه ها فعال می باشد و امید است تا قبل از خرداد ۱۴۰۳ مدول اول آن وارد مدار شود.

انتهای پیام

source

توسط