گوشی‌های هوشمند تبدیل به جزئی جدایی‌ناپذیر از زندگی ما شده‌اند و بسیاری از کارهای خود را به کمک آن‌ها انجام می‌دهیم. اما مانند هر وسیله الکترونیکی دیگری، یک گوشی هوشمند هم ممکن است خراب شود. خراب شدن یک گوشی هوشمند به کیفیت گوشی و نحوه استفاده صاحب آن، بستگی دارد.

بالا رفتن قیمت گوشی‌های هوشمند باعث شده که حتی گوشی‌هایی مانند آیفون، تبدیل به یک کالای سرمایه‌ای شوند. بنابراین در بسیاری از موارد، مردم ترجیح می‌دهند تا به جای تعویض گوشی، آن را تعمیر کنند. امروزه بسیاری از خدمات که شامل تعمیرات موبایل هم می‌شود، به صورت آنلاین عرضه می‌شود. در این مطلب قصد داریم به بهترین سایت های تعمیرات موبایل و مزایای استفاده از آن‌ها اشاره کنیم.

مزایای مراجعه به سایت‌های تعمیر موبایل

شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت‌های تعمیر موبایل، از خدماتی که آن‌ها ارائه می‌دهند مطلع شوید. دیگر نیازی نیست تا برای تعمیر موبایل خود بین مغازه‌های مختلف سرگردان شوید. در هر وبسایت، شرح خدمات و نحوه ارائه آن‌ها نوشته شده است. بنابراین شما می‌توانید با مقایسه خدمات تعمیرات گوشی در این وبسایت‌ها، در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

در وبسایت‌های تعمیرات موبایل، راه‌های مختلف ارتباطی موجود است. با استفاده از این راه‌ها، می‌توانید مشکل گوشی خود را اعلام کنید تا با شما تماس گرفته شود. سپس باید گوشی خود را برای عیب‌یابی، نزد آن‌ها ارسال کنید. بعد از آن، مشکل موبایل و هزینه تعمیر آن به شما اعلام می‌شود و با کسب اجازه از شما روند تعمیر آغاز می‌شود. در پایان تعمیر هم، گوشی به صورت صحیح و سالم به شما تحویل خواهد شد.

همچنین ممکن است خرابی گوشی شما،‌ ناشی از مشکلات نرم‌افزاری باشد. در این صورت می‌توانید با مراجعه به وبسایت‌های تعمیر موبایل، مشکل خود را مطرح کنید. مشاوران سایت تعمیر موبایل، در اسرع وقت با شما تماس گرفته و از راه دور به شما در حل مشکلات نرم‌افزاری گوشی کمک می‌کنند. حتی امکان مشاوره آنلاین (در لحظه) هم در بعضی از سایت‌ها فراهم شده است.

آخرین مزیت مراجعه به بهترین سایت‌های تعمیرات موبایل ، امکان مطالعه هزاران مقاله آموزشی و ترفند برای حل مشکلات گوشی است. در بسیاری از سایت‌های تعمیر موبایل، بخشی از سایت به مقالات آموزشی درباره تعمیر موبایل و حل مشکلات سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری آن اختصاص داده شده است که می‌توانید به صورت رایگان آن‌ها را مطالعه کنید.

بهترین سایت های تعمیرات موبایل – معرفی ۴ سایت برتر تعمیر موبایل

حال که با مزایای مراجعه به سایت‌های تعمیر موبایل آشنا شدید، در این قسمت به ۴ سایت برتر تعمیر موبایل اشاره می‌کنیم.

۱. سایت آکاموند – بهترین سایت تعمیرات موبایل از نظر گستردگی خدمات

آکاموند یک مرکز تخصصی تعمیر موبایل است که تاکنون، کاربران زیادی برای تعمیر موبایل خود به تعمیرکاران حرفه‌ای آن اعتماد کرده‌اند. شما می‌توانید با مراجعه به این وبسایت، درخواست خود برای تعمیر موبایل را ثبت کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

آکاموند - بهترین سایت تعمیر موبایل


آکاموند علاوه بر تهران، در استان‌هایی مانند اصفهان، قزوین، کرمانشاه، البرز، یزد، فارس، زنجان، بوشهر، اردبیل، آذربایجان شرقی، مرکزی، خراسان رضوی و مازندران، نمایندگی دارد و خدمات تعمیر موبایل را ارائه می‌دهد.

آکاموند علاوه بر تعمیر موبایل، واردکننده رسمی گوشی‌های سامسونگ و شیائومی است و تمامی گوشی‌های خود را با گارانتی ۱۸ ماهه عرضه می‌کند. علاوه بر این، آکاموند در زمینه بیمه گوشی همراه هم فعالیت می‌کند و می‌توانید گوشی‌های خود را به کمک این مجموعه، بیمه کنید.

شما می‌توانید با مراجعه به آکاموند، خدماتی که برای تعمیر انواع گوشی آیفون، سامسونگ، نوکیا، هواوی و… ارائه می‌شود را مشاهده کرده و در صورت نیاز، درخواست خود برای تعمیر موبایل را ثبت کنید.

همچنین بخش مجله آکاموند هم در این سایت قرار دارد که مقالات مختلفی درباره مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری گوشی در آن قرار گرفته است. وجود تمامی این امکانات در آکاموند، باعث شده تا یکی از بهترین سایت های تعمیرات موبایل از نظر گستردگی خدمات ارائه شده مرتبط با گوشی و تعمیرات آن باشد.

  • وبسایت آکاموند: https://www.akamond.org/
  • آدرس آکاموند: تهران، شهید بهشتی، سهروردی شمالی، میرزائی زینالی شرقی، پلاک ۵۵
  • شماره تماس آکاموند: ۰۲۱۹۱۰۰۵۸۵۹

۲. سایت تعمیر موبایل – بهترین سایت تعمیر موبایل برای ساکنین تهران

در این سایت، خدمات مختلفی برای تعمیر انواع گوشی ارائه می‌شود. امکان پاسخگویی ۲۴ ساعته هم در این سایت فراهم شده است. بنابراین شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز، با مشاوران تعمیر موبایل تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

تعمیرموبایل- بهترین سایت های موبایل


همچنین امکان تحویل موبایل در محل زندگی یا کار هم فراهم شده تا مجبور به جابه‌جایی و مراجعه به نمایندگان تعمیر موبایل، نباشید. تعمیر موبایل، چندین و چند نمایندگی در تهران دارد که می‌توانند بهترین تعمیرات موبایل در تهران را به شما ارائه دهد. از دیگر امکانات این سایت می‌توان به وجود دوره‌های آموزش تخصصی تعمیر موبایل و مقالات رایگان تعمیر موبایل اشاره کرد.

  • وبسایت تعمیر موبایل: tamirmobile.com
  • آدرس تعمیر موبایل: تهران – خیابان جمهوری – بعد از تقاطع ولیعصر – بعد از فروشگاه رفاه – ساختمان تجاری و اداری ۲۴ – طبقه ۶
  • شماره تماس تعمیر موبایل: ۰۲۱۶۶۴۸۷۴۰۰

۳. موبایل کمک – بهترین وبسایت با قابلیت خرید قطعات اصلی

موبایل کمک هم از دیگر وبسایت‌هایی است که کاربران زیادی برای تعمیر گوشی به آن مراجعه می‌کنند. این وبسایت از سال ۹۲ با هدف ارائه سریع‌ترین و ارزان‌ترین خدمات تعمیر تبلت، تعمیر گوشی سامسونگ ، شیائومی و … ، شروع به کار کرده است.

شما می‌توانید درخواست تعمیر گوشی خود را به صورت آنلاین در این سایت ثبت کنید. موبایل کمک، تضمین داده است که گوشی‌ها را با قطعات اصلی تعمیر کند. همچنین بخشی از این سایت، به فروش قطعات اورجینال گوشی اختصاص داده است. بنابراین، تعمیرکاران گوشی در سرتاسر ایران، می‌توانند با مراجعه به این بخش، قطعات اصلی موردنیاز خود را خریداری کنند.

از دیگر مزایای این سایت، می‌توان به امکان ارسال رایگان گوشی با پیک در هر نقطه از تهران اشاره کرد. بنابراین موبایل کمک هم می‌تواند بهترین تعمیرات موبایل در تهران را به ساکنین این شهر ارائه دهد و از رفت‌و‌آمد آن‌ها در پایتخت شلوغ ایران، جلوگیری کند. همچنین مقالات آموزشی مختلف درباره رفع مشکلات گوشی، معرفی اپلیکیشن‌های کارآمد و… هم در این سایت وجود دارد.

  • وبسایت موبایل کمک: mobilekomak.com
  • آدرس موبایل کمک: تهران، میدان فردوسی، مجتمع تجارت جهانی فردوسی، طبقه اول، پلاک ١۶١، موبایل کمک
  • شماره تماس موبایل کمک: ۰۲۱۷۵۱۴۷

۴. موبایل آباد – امکان استعلام آنلاین هزینه تعمیر موبایل

از ویژگی‌های مثبت موبایل آباد، وجود پیک رفت‌وبرگشت رایگان است. کافیست تا درخواست تعمیر گوشی را در این سایت ثبت کنید و گوشی خود را با پیک رایگان، ارسال کنید. پس از تعمیر هم، گوشی شما به صورت رایگان به محل کار یا زندگی شما برمی‌گردد.

موبایل آباد - بهترین سایت های تعمیر موبایل


از امکانات ویژه این سایت، می‌توان به استعلام قیمت تعمیر گوشی شیائومی و سایر گوشی‌ها به صورت‌ آنلاین اشاره کرد. کافیست برند و مدل گوشی به همراه مشکل آن را انتخاب کنید تا هزینه تعمیر به شما نمایش داده شود. بنابراین می‌توانید قبل از اقدام برای تعمیر، از هزینه احتمالی تعمیر گوشی مطلع شوید.

موبایل آباد، خدمات خود را در استان‌هایی مانند تهران، خراسان رضوی، مازندران، گیلان، گلستان، کردستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، البرز و اصفهان، ارائه می‌دهد. از دیگر بخش‌های مهم این سایت، می‌توان به مرکز آموزش آن اشاره کرد.

موبایل آباد را می‌توان بهترین سایت تعمیرات موبایل از نظر آموزش تعمیر موبایل دانست. با ثبت‌نام در مرکز آموزش موبایل آباد، صفر تا صد تعمیرات گوشی به شما آموزش داده خواهد شد و پس از آن هم می‌توانید نمایندگی همین سایت را دریافت کنید.

  • وبسایت موبایل آباد: mobileabad.com
  • شماره تماس موبایل آباد: ۰۲۱۴۳۴۱۲

کلام پایانی

در این مطلب با ۴ تا از بهترین سایت های تعمیرات موبایل آشنا شدید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت‌های تعمیرات موبایل، خدمات آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید تا در زمان و هزینه‌های تعمیر گوشی، صرفه‌جویی شود. همچنین می‌توانید در این سایت‌ها با هزاران ترفند و آموزش درباره رفع مشکلات گوشی هم آشنا شوید.

source

توسط