ساخت بازی Marvel’s Blade به‌تازگی آغاز شده است

آرکین، سازنده بازی‌های Dishonored 2 و Deathloop در مراسم گیم اواردز امسال از بازی Blade رونمایی کرد که شاید یکی از غافلگیرترین بازی‌های معرفی شده در این رویداد بود. با این حال طبق گزارش‌هایی که اکنون منتشر شده است، ظاهرا تا زمان انتشار بازی فاصله بسیار زیادی داریم.

طبق پست جدید وب‌سایت Bethesda، این استودیو تایید کرده که آرکین به‌تازگی توسعه بازی Marvel’s Blade را آغاز کرده است. با این وجود، احتمالا هنوز چندین سال تا انتشار آن فاصله داریم.


مطلب پیشنهادی:۹ همتای شخصیت‌های The Boys در دی‌سی و مارولسون = جاستیس لیگ؟
۹ همتای شخصیت‌های The Boys در دی‌سی و مارول

در این پست همچنین به چند جزئیات کوتاه دیگر در مورد بازی اشاره شده است. به‌عنوان مثال، Marvel’s Blade اولین بازی سوم شخص استودو Arkane و همچنین اولین عنوان کاملا تک‌نفره آن‌ها محسوب می‌شود. همچنین داستان Marvel’s Blade در بخش قرنطینه‌شده‌ای از پاریس و در میانیه یک وضعیت اضطراری فراطبیعی روایت می‌شود.

ساخت بازی Marvel’s Blade به‌تازگی آغاز شده است - ویجیاتو

احتمالا شما هم انتظار دارید که Marvel’s Blade به‌صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس منتشر شود، زیرا بازی توسط استودیوهای متعلق به مایکروسافت ساخته و منتشر می‌شود. با این حال ظاهرا هنوز نمی‌توان به‌طور قطعی این موضوع را اعلام کرد و اخیرا در گزارشی گفته شده بود که Bethesda از شفاف‌سازی درباره انحصاری بودن بازی بلید خودداری کرده است.


مطلب پیشنهادی:۹ شخصیت عنکبوتی تازه‌ای که در Spider-Man: Across the Spider-Verse حضور خواهند داشتکران تا کران عنکبوت
۹ شخصیت عنکبوتی تازه‌ای که در Spider-Man: Across the Spider-Verse حضور خواهند داشت


پدر مادر گیمرهای ایرانی چجوری باید باهاشون رفتار کنن؟

واکنش‌های اولیه به سریال Echo مارول مثبت هستند - ویجیاتو

source

توسط